میزگرد

معاون امور صنایع وزیر صنعت خبر داد: خودکفایی در تولید کاغذ بسته‌بندی

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت اعلام‌کرد : در تولید بسیاری از انواع ‌کاغذ و مقواهای پرمصرف از جمله کاغذ تیشو و کاغذ بسته‌بندی ( لاینر و فلوتینگ ) سیاست «تولید و واردات» را ظرف ۵ سال به «تولید . . .

در مراسم تجلیل از آزاده سرافراز احمد ابوالحسنی عنوان شد احمد ابوالحسنی فرهنگ صبر و مقاومت را به صنف چاپ انتقال داده است

به گزارش اخبار چاپ ، در آستانه‌ی ۲۶ مرداد سالروز ورود پر افتخار ازادگان عزیز به میهن آیین نکو داشتی به همت اتحادیه لیتوگرافان تهران برگزار شد .

آوارگی چاپ و نشر در استان مرکزی

کمبود امکانات کیفی چاپ و نشر در استان مرکزی موجب شده که تصمیم سازان این عرصه یا به کیفیت بد چاپخانه و اهمیت زمان در چاپ تکیه کنند یا اینکه زمان را قربانی کرده و برای چاپ کیفی آواره استان های همجوار باشند . . .

صنعت چاپ و متولیان آن، انتظارات و واقعیت ها

میزگرد «صنعت چاپ و متولیان آن، انتظارات و واقعیت ها» از زیرمجموعه های پنل «چاپ و تشکل ها» در اولین روز از برپایی کنفرانس ملی مدیریت كیفیت در چاپ برگزار شد.

در میزگرد تخصصی اخبار چاپ مطرح شد: سرمایه‌گذار نیازی به حمایت ندارد؛ مسئولین هدایت کنند

نخستین میزگرد تخصصی پایگاه اطلاع رسانی اخبار چاپ ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 14 شهریور ماه سال جاری در محل دفتر انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ و با عنوان «تشکل‌های صنفی صنعت چاپ ایران؛ نقش و کارکرد» برگزار شد.

در میزگرد تخصصی اخبار چاپ عنوان شد: ضعف قوانین مشکل بزرگ تشکل‌های صنفی است

دومین و آخرین جلسه نخستین میزگرد تخصصی پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ، با موضوع «تشکل‌های صنفی صنعت چاپ ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در اواسط آبان ماه سال جاری در محل دفتر انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزار شد.