در مراسم تجلیل از آزاده سرافراز احمد ابوالحسنی عنوان شد
احمد ابوالحسنی فرهنگ صبر و مقاومت را به صنف چاپ انتقال داده است


به گزارش اخبار چاپ ، در آستانه‌ی ۲۶ مرداد سالروز ورود پر افتخار ازادگان عزیز به میهن آیین نکو داشتی به همت اتحادیه لیتوگرافان تهران برگزار شد .


به گزارش اخبار چاپ ، در آستانه‌ی ۲۶ مرداد سالروز ورود پر افتخار ازادگان عزیز به میهن آیین نکو داشتی به همت اتحادیه لیتوگرافان تهران برگزار شد . 

به گزارش اخبار چاپ در این مراسم که با حضور روسای اتحادیه چاپ سراسر کشور ،اصحاب صنفی ، روسای اتاق ایران و تهران ، نمایندگان مجلس ، نمایندگانی از وزارتفرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر کل دفتر مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارگردید ، به تجلیل از احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه لیتوگراف تهران که خود یکی ازآزادگان سرافراز کشور است پرداخته شد .

همرزمان او نیز در این رویداد به نقل خاطراتی از زمان اسارتو فعالیتهای خود و احمد ابوالحسنی و ذکر مصایب آن دوران پرداختند .

به گزارش اخبار چاپ این مراسم که در هتل بزرگ تهران برگزارگردید حضور جمع وسیعی از اصحاب صنفی نمود بارزی از اتحاد ، صمیمیت و همدلی راتداعی مینمود و این موضوع از چشم یکی از مهمانان ویژه این مراسم دور نماند . امیرخجسته؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی چندین بار برگزاری اینمراسم و تجلیل از آزاده سرافراز احمد ابوالحسنی را نمود همدلی و قدردانی صنف ازمقام شامخ آزادگان دانست و این حرکت صنفی را تجلیل کرد . و پس از آن طی سخنرانیمهمی از مشکلات بوجود آمده در این برهه اشاره نمود و همه را به همبستگی و همدلیبرای گذار از این حال دعوت نمود . او تحریمهای آمریکا را بدون اثر بر مسایل اقصادیدانست و سو مدیریت کنونی در ارکان دولت را موثر بر شرایط اقتصادی کنونی دانست .

به گزارش اخبار چاپ ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینیمدیر کل دفر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در بیاناتی از فعالیتهایاحمد ابوالحسنی در دوره کنونی تقدیر کرد و ایشان را نمونه صبر و استقامت در دورهکنونی دانست . و فعالیتهای صنفی او را ستود .

احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه لیتوگراف و آزاده سر بلند نیزدر این مراسم به ایراد سخنرانی کوتاهی پرداخت و خاطره بازگشت خود را به وطن و شورو اشتیاق دیدار وطن را نقل نمود . سخنرانی وی که بسیار پر احساس بیان شد ، حاضرانرا کاملا در فضای آن روزگار فرو برد و پس از خاتمه سخنرانی همه حاضران ایستاده ویرا جلیل نمودند .

علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران و علی مغانی رییس اتحادیهچاپخانه داران خراسان رضوی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند .

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۷ اول شهريورکلیدها : احمد ابوالحسنی تجلیل از آزادگان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: