گفتگو

1    2    3   

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : از عملکردم در وزارت ارشاد راضی ام

با به پایان رسیدن آخرین روزهای فعالیت دولت دهم و آغاز دور جدید فعالیت‌ها برای دولت یازدهم، ضمن هماهنگی با دفتر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب مصاحبه حضوری با «سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و . . .

با احمد علمشاهی، مدیر کل دفتر امور چاپ ما فقط سیاستگذاریم

احمد علمشاهی که به تازگی سکان مدیریت دفتر امور چاپ را به دست گرفته ذهنی برنامه ریز دارد؛ یعنی درصدد است تا با اجرای برنامه هایی که در ذهن دارد به رفع مشکلات این صنعت به شکل ریشه ای بپردازد

گفتگو با محمد بیطرفان کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ، شمیرانات و شهر ری جهت استیفای حقوق صنعت چاپ آمده ام

تجربه و گذشت زمان نشان داده است که متولیان امر و دست اندر کاران اتحادیه ها و تشکل ها ، به تنهایی و بدون داشتن نمایندگی در مراکز تصمیم ساز ، تصمیم گیر و تاثیر گزار همانند شورای اسلامی شهر تهران و یا مجلس . . .

در پی تلاشهای كارگروه كاغذ ورود اولین محموله كاغذ با ارز مبادله ای به كشور

مسئول کارگروه کاغذ ارشاد ضمن اشاره به افزایش قیمت کاغذ در راستای ورود کاغذ با نرخ ارز مبادله‌ای گفت: ما بسته‌های حمایتی را برای واردکنندگان و مصرف‌کنندگان پیشنهاد داده‌ایم که برای جمع‌بندی از موضوع باید منتظر باشیم تا جلسه هفته‌ آینده برگزار شود.

همه حرف های جلال ذکایی درباره دوران مدیریتی اش، شهرک چاپ ، صنوف و مدیران چاپ حال چاپخانه های ما خوب نیست

من توصیه می‌کنم که اگر دوستان هم حرف و بحثی دارند، آن را رو در رو مطرح کنند و سعی کنند در برابر اعضای صنفی خود که نسبت به آن‌ها دین دارند، صادقانه عمل کنند.

گفتگوی مفصل جلال ذکایی با خبرگزاری ایلنا صنعت چاپ ایران رنسانس می خواهد

ذكایی اعتقاد دارد؛ ۵۰ درصد از مشکلات صنعت چاپ به ناکارآمدی مدیران برمی‌گردد/ نیازمند یک رنسانس هستیم/ موز در ردیف سوم اولویت‌های وارداتی قرار دارد و کاغذ در اولویت پنجم/ تا وقتی موز بر کتاب ارجح است، هیچ . . .

هدفمندی، هزینه های صنعت چاپ را ۸ برابر کرد دولت یک ریال هم نداد

دولت با صنف چاپ موازی کاری و رقابت می کند و خیلی از کارگاه‌ها رو به تعطیلی می‌روند.احمد ابوالحسنی، نایب رییس صنف لیتوگراف تهران و عضو هیات مدیره هجدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته . . .

استراتژی جدید صنعت و تجارت در وزارتخانه ادغامی ارتباط میان تولید و سازمان توسعه تجارت نزدیك می شود

سرپرست وزارت صنایع و معادن می گوید: یکی از اولویت های وزارتخانه جدید صنعت، معدن و تجارت مبنا قرار گرفتن تولید است درعین حال که نگاه به تولید باید صادرات محور باشد. دکتر مهدی غضنفری می افزاید: لازم است . . .

رضا رضایی رییس هیات داوران مسابقات چاپ ایران مسابقات چاپ ایران ، فرصتی برای شناسی ضعف‌های صنعت چاپ

رضا رضایی رییس هیات داوران مسابقات جشنواره چاپ ایران در گفتگویی با ساره گودرزی خبرنگار خبرگزاری كتاب ایران ( ایبنا ) به موضوعات مهمی اشاره نمود كه در زیر می آید .

بررسی مشكلات صنعت چاپ در گفت‌وگو با اسمعیل دمیرچی اغلب مدیران چاپخانه‌ها چک برگشتی دارند

ببینید واقعیت این است که اتفاقاً بعد از انقلاب و به‌ویژه پس از جنگ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران اتحادیه چاپخانه‌داران و لیتوگرافی‌ها، اختیارات خوبی برای اعطای وام و کمک به صنعت چاپ به‌دست آورده‌اند، اما ...

رییس اتحادیه چاپخانه داران تهران : هر مبارزه ای هزینه ای دارد!

بعضی از پیگیریهای ما منجر به تهدیدهایی از سوی برخی افرادی خاص علیه من و آقای تهرانی شد که نتوانیم در هیئت مدیره جدید حضور داشته باشیم.

گفتگو با زهرا محمدی شكور کارشناس چاپ کمک به پیشرفت وگسترش عملكرد بانوان در عرصه چاپ

اخبار چاپ: زهرا محمدی شكور متولد 1358 در تهران ، فارغ التحصیل رشته بهداشت از دانشكده دكتر شریعتی وهمچنین كاردانی وكارشناسی رشته چاپ ونشر از مركز فرهنگ و هنر واحد 5تهران دانشگاه علمی كاربردی است .وی در حال حاضر در چاپخانه وحدت مشغول به فعالیت می باشد.

مدیرعامل شرکت صنایع چاپ مادرول در گفتگو با اخبار چاپ: مشکلاتی که با آن دست به گریبانیم

حسین احمدی مدیرعامل شرکت صنایع چاپ مادرول ،متولد سال1343 در همدان ، فارغ التحصیل مهندسی سخت افزار از دانشگاه شهید بهشتی وی از سال 1373 وارد دنیای چاپ شده است. احمدی مدتی مدیر بازرگانی و سپس مدیرعامل شرکت . . .

جمشید مغازه ای دبیر انجمن شیرینی و شکلات در گفتگو با اخبار چاپ از مشکلات بسته بندی در صنعت شیرینی و شکلات می گوید: مشکل اصلی تعرفه 40 درصدی واردات مواد اولیه لفاف بسته بندی است

تنها مشکل همان مسئله کمبود لفاف های بسته بندی و انحصار اشخاص در این زمینه است و متاسفانه دولت هم به درخواست ما مبنی بر تجدید نظر در تعرفه واردات مواد اولیه برای بسته بندی ترتیب اثر نداده است که این موضوع برای ما مشکل ساز شده است.

روایت غلامرضا شجاع از منتفی شدن واگذاری شهرك چاپ تهران: آب سردی كه روی سرمان ریخت!!!

اخبار چاپ: غلامرضا شجاع مدیر عامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف که در زمان به وجود آمدن شهرک چاپ شمس آباد عضو هیئت مدیره اتحادیه لیتوگرافان بود درباره شهرک چاپ تهران و ماجرای واگذاری آن با اخبار . . .

ابراهیم حقیقی در گفتگو با اخبار چاپ : بالا رفتن سطح توقع مخاطب نتیجه ی ارتقای کیفیت محصولات چاپی است

ابراهیم حقیقی در زمره اساتید نام‌آشنای هنر گرافیک ایران محسوب می‌شود. وی علاوه بر فعالیت در عرصه‌های گوناگون هنر گرافیک ـ اعم از گرافیک هنری، گرافیک فرهنگی، گرافیک تجاری و... ـ در حوزه‌های مرتبط با امور . . .

نتیجه 6 ماه بررسی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: از دوره آموزشی پرینت پروموشن حمایت نمی‌کنیم!

یکشنبه هفته گذشته ـ 5 دی‌ماه ـ جناب آقای یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ، به طور رسمی اعلام کردند طبق نظر آقای بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری . . .

گیتی توانا در گفتگو با اخبار چاپ مطرح کرد: بسته بندی هیچگاه از چاپ جدا نبوده و نخواهد بود

گیتی توانا مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت است. وی در زمره معدود مدیران دولتی است که هم با صنعت چاپ و بسته‌بندی آشناست و هم نسبت به اهمیت این صنعت در توسعه صادرات غیرنفتی واقف است. توانا . . .

بررسی نحوه بکارگیری ترکیبات زیست تخریب پذیر در صنایع بسته بندی: اولویت با کدام است محیط زیست یا سود صاحبان صنایع

بحث استفاده از پلیمرهای زیست‌ تخریب‌پذیر چند سالی است در جهان مطرح شده است. در ایران نیز گروهی از محققان با حمایت دانشگاه صنعیت شریف اقدام به تولید پلیمرهایی از ترکیبات نشاسته‌ای کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهامین پویا در گفتگو با اخبار چاپ: در چاپ دیجیتال رشد نامتناسب کرده ایم

محمد باغبانی جم مدیرعامل شرکت بهامین پویا می گوید: چاپ دیجیتال در ایران فقط در بحث لارج فورمت مورد توجه قرار گرفته و حوزه های دیگر آن مغفول مانده است.
1    2    3