گفتگو

1    2    3   

پای حرف‌های نخستین مدیر عامل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران چراغی که برافروختیم‌!

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران حالا دهه دوم عمر خود را هم به‌آرامی پشت سر می‌گذارد و نهادی صنفی و تجاری که قرار بود روزگاری یاور و پشتیبان فعالان در حوزه صادرات محصولات چاپی باشد، نوجوانی را هم سپری . . .

نگاه رییس هجدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران در سایه‌سار نخستین تلاش کاملا صنفی صنعت چاپ ایران

برگزاری جشنواره صنعت چاپ ایران که پس از نامگذاری روز 11 شهریور در تقویم به‎نام روز ملی صنعت چاپ صورت گرفت و از سوی اداره کل چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دردستور کار قرار گرفت، یکی از نمودها و نمونه‌های . . .

مدیر عاملی تعاونی لیتوگرافان در گفتگو با اخبار چاپ صنعت چاپ هنوز توسط مسئولین نظام به خوبی درک نشده است

غلامرضا شجاع با بیان اینکه در قدم نخست این اتحادیه ها هستند که باید اقدام کنند. تا بتوانیم به راحتی حق خود را مطالبه کنیم. ارشاد ضعف هایی داشته و آن هم سلیقه ای عمل کردن مدیران است.

تعطیلی سریالی چاپخانه‌ها و بیکار شدن پیشکسوتان چاپ

ورشکستگی، بی‌کار شدن چاپخانه‌ها، تن دادن به فروش ماشین‌آلات و تعطیلی اتفاق‌های تلخی است که این روزها به دلیل معضلات اقتصادی و نوسانات بازار تکرار می‌شوند. نفس‌های صنعت چاپ به شماره افتاده و معیشت چاپخانه‌داران . . .

آینده صنعت چاپ در ابهام/ اتمام مواد مصرفی تا 3ماه آینده

غیر از قوانین دست‌وپاگیری که فعالیت در صنعت چاپ را با مشکلاتی روبرو می‌کند، این روزها معضلاتی همچون تهیه و تامین مواد اولیه نیز گریبان فعالان چاپ شده که به گفته کارشناسان و فعالان این حوزه استمرار آن می‌تواند . . .

توتونچیان مرد بزرگ صنعت چاپ در گفتگو با محمد علی اقبال

آشنایی بنده با مرحوم توتونچیان به سال 1346 باز می گردد زمانی که بنده از پدرم جدا شده بودم و در فکر تاسیس چاپخانه بودم که ایشان مرا به چاپخانه خود برد تا چاپخانه را از ایشان خریداری کنم ، چاپخانه ای بسیار . . .

مظاهری عنوان کرد چرایی عدم حضور رییس و نایب رییس اتحادیه چاپخانه داران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

من در 3 سال گذشته عضو ستاد برگزاری بودم اما به هیچ عنوان در وضعیت و شرایط آن نتوانستم دوام بیاورم. درخصوص برگزاری بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی نظر شخصی من این بود و معتقد بودم که باید اتحادیه . . .

مدیر بخش بازرگانی سفارت ایتالیا: نمایشگاه چاپ ایران در زمانی بد و عجیب برگزار میشود !!!

ایتالیا کشوری است در جنوب اروپا با جمعیتی حدود 61 میلیون نفر. از شریک های قدیمی ایران در واردات نفت و گاز و صادرات ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از جمله در صنعت بسته بندی و چاپ به کشورمان است. بخش توسعه بازرگانی . . .

گفت‌وگو با عبدالرحیم جعفری مدیر انتشارات امیرکبیر چاپ آثار بزرگان ادبیات مدرک جرم شد

جعفری می‌گفت که مادرم دستم را گرفت و برد چاپخانه علمی. آن روزها از اینکه ترک تحصیل کرده ام دل چرکین بود.با خودش فکر کرده بود ــ دیگران هم گفته بودند ــ در چاپخانه لااقل سواد از یادش نمی رود.

مغانی: قوانین وزارت ‌ارشاد در حوزه چاپ نیازمند اصلاح و تغییر است

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی گفت: قوانین وزارت ‌ارشاد ‌در حوزه چاپ نیازمند اصلاح و تغییر است .

گفتگو با رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران-۲؛ نگران امنیتی شدن تداخل صنفی هستیم/ چاپ سالی کابوس وار را گذراند

رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران گفت: فعالیت و کارکرد چاپخانه ها در سال ۹۳ کمتر از سال قبل از آن بوده است و ما سال گذشته را سالی بسیار کم کار و کابوس وار برای صنعت چاپ می دانیم.

گفت‌وگو با رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران-۱؛ شکست اتحادیه، شکست همه گروه‌های حاضر انتخابات است

رئیس جدید اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره کار اجرایی کار یک نفر نیست، از هر همکاری با حسن نیت استقبال کرد و شکست فعالیت و استقلال اتحادیه را شکست تمامی گروه‌هایی دانست که در انتخابات اخیر شرکت کرده‌اند.

ذکایی: کوتوله‌های صنفی آبروی چاپخانه‌داران را می‌برند

ذکایی،‌ کارشناس چاپ با اشاره به هجمه های اخیر در صنف چاپخانه‌داران گفت: افرادی که چیزی برای از دست دادن ندارند، کوتوله‌های صنفی هستند که با سیاه‌نمایی، آبروی صنف چاپخانه‌داران را می‌برند.

علی نیکوسخن: اتحادیه‌ها و اهالی صنعت چاپ، آزمایشگاهی برای مسئولان چاپ شده‌اند

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران گفت:« اتحادیه‌ها و اهالی صنعت چاپ، آزمایشگاهی برای مسئولان چاپ شده‌اند، در صورتی که برای پیشبرد اهداف این صنعت باید از صاحب‌نظران استفاده شود.

سید عباس صالحی در راهبردهای کلان فرهنگی به یک وفاق نخبگانی نرسیدیم

* در راهبردهای کلان فرهنگی به وفاق نخبگانی نرسیدیم * احساس میکردم وارد یک فضای آشتی ملی خواهیم شد اما ... * از سرمایه های فکری فرهنگی استفاده میکنم * فرد با 70درصد صلاحیت در مجموعه بهتر از نیروی . . .

جلال ذکایی: اتحادیه ها نمی توانند مجری برگزاری نمایشگاه باشند

در روزهای گذشته مناقشه‌ها و مجادلات فراوانی بر سر برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی شکل گرفت. مناقشه‌هایی که دامنه آن تا ارسال نامه توسط اتحادیه لیتوگرافان به معاون امور فرهنگی وزارت . . .

مدیرکل سابق دفتر امور چاپ؛ جایگاه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در حد یک آژانس مسافرتی نزول کرده است

مدیرکل سابق دفتر امور چاپ وزارت ارشاد و یکی از بنیانگذاران اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ معتقد است، جایگاه این اتحادیه در حد یک آژانس مسافرتی تقلیل یافته است. وی با اشاره به بردن تعدادی از فعالان . . .

علمشاهی: دستورالعمل شورای سیاستگذاری می تواند تغییر کند

در نخستین روزهای فعالیت دولت یازدهم مجالی به دست آمد تا گفتگویی با مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم. مدیرکلی که میراث‌دار بحران‌هایی فراگیر در صنعت چاپ بود. احمد علمشاهی، در . . .

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: وظیفه اصلی این معاونت بازگشایی فضا برای گفتگوست

خبرآنلاین پیش از تمام خبرگزاری‌ها و تنها چند ساعت پس از انتخاب سیدعباس صالحی به عنوان معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفتگویی با وی داشت. این گفتگو از آن رو حائز اهمیت است که می‌تواند معیار . . .

دکتر امین اسدالهی، گرافیست گرافیک و تبلیغات سرمایه‌گذاری است؛ نه هزینه

هنر گرافیک پیوندی نزدیک و ناگسستنی با صنعت چاپ دارد. پیوندی که اگر در بستر مناسب و قالبی استاندارد صورت گیرد، موجب بهبود شرایط بازاریابی و عرضه محصولات در عرصه بسته‌بندی خواهد شد. در حقیقت سه عنصر گرافیک، . . .
1    2    3