نایب رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران خبر داد :
آغاز ثبت نام نامزدهای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران؛ اول دی


ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از اول دی ماه آغاز و انتخابات در خردادماه سال آتی برگزار می‌شود .

ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از اول دی ماه آغاز و انتخابات در خردادماه سال آتی برگزار می‌شود .

 بهمن پورمند، نایب رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با ایبنا گفت: فعالیت هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، اردیبهشت ماه سال 1398 پس از چهار سال به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد خرداد ماه سال آینده انتخابات برگزار خواهد شد .

 وی ادامه داد: در این زمینه داوطلبان نامزدی در هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از اول تا 15 دی ماه امسال فرصت دارند برای ثبت‌نام به اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مراجعه کنند .

 پورمند با اشاره به شرایط داوطلبان توضیح داد: در این زمینه علاوه بر شرایط کلی مثل تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم ممنوعیت تصرف در اموال مانند حجر، ورشکستگی و افلاس، همچنین عدم سوءپیشینه کیفری، داشتن پروانه کسب معتبر دائم که تاریخ آن منقضی نشده است و وثاقت و امانت از دیگر شرایط است .

 به گفته وی مدارک مورد نیاز ثبت‌نام شامل دو قطعه عکس، یک برگ تصویر پروانه کسب به همراه اصل آن، تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی، همچنین کد رهگیری ثبت نام از سامانه ایرانیان اصناف است .

 نایب رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به افزایش تعداد اعضای هیات‌مدیره در دوره جدید فعالیت، گفت: با توجه به اینکه اعضای اتحادیه اکنون بیش از  1300 نفر هستند، اعضای هیات مدیره از پنج نفر به هفت نفر افزایش پیدا کرده است .

 اکنون ایرج استادعلینقی، احمدرضا اعتمادمظاهری، بهمن پورمند، بابک عابدین و میریونس جعفری در هیات‌مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران حضور دارند .



منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر