تولید چاپگرهای نساجی تحولی در صنعت چاپ


شرکت Mimaki که یکی از بزرگترین تولیدکننده های چاپگرهای چاپ عریض و سیستم های cut در دنیا می باشد، چاپگر جدید نساجی را با نام تجاری Mimaki Tx300P-1800B به دنیای چاپ معرفی کرد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از printingnews ، شرکت Mimaki که یکی از بزرگترین تولیدکننده های چاپگرهای چاپ عریض و سیستم های cut در دنیا می باشد، چاپگر جدید نساجی را با نام تجاری Mimaki Tx300P-1800B به دنیای چاپ معرفی کرد.  امروزه تحولات بسیاری در دنیای چاپ رخ می دهد. چاپ  بر روی الیاف نساجی نیزشگفتی جدیدی در دنیای چاپ می باشد که با تولید چاپگرهای جدید این شگفتی رو به تحقق می باشد.

این چاپگر 1.8 متری که دارای طراحی ویژه ای هم می باشد، نیازهای مربوط به نساجی را در زمانی کوتاه برآورده می کند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. طراحی منحصر به فرد مدل Mimaki Tx300P-1800B باعث می شود تا بتوان طیف گسترده ای از چاپ را روی پارچه داشت. این چاپگر قابلیت چاپ بر روی انواع پارچه ها شامل پارچه های ضخیم، پارچه های خالص و پارچه های کشی را دارد. محصول تولید شده قابلیت بخار دادن و شستن را با توجه به مرکب های مخصوص شرکت Mimaki که برای چاپ این محصولات استفاده شده است را دارد.

Mike Horsten ، مدیر بازاریابی شرکت Mimaki گفت: امروزه اکثر مشتریان به دنبال تامین نیازهای خود از طریق اینترنت هستند. ما بر این باوریم که مشتریان به دنبال ایجاد طرح های سفارشی هستند و از طرح های استاندارد موجود در بازار دوری می کنند. Horsten  افزود: قابلیت این چاپگر باعث انتخاب طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها برای افرادی می شوند که به دنبال چاپ های وسیع تری بر روی پارچه های خود هستند. علاوه بر این در هزینه و زمان نیز صرفه جویی می کنند.

مدیربازاریابی شرکت Mimaki با بیان اینکه Mimaki Tx300P-1800B قابلیت بالایی در ایجاد تحول در صنعت چاپ خواهد داشت، از علاقه مندی این شرکت در نمایش و ارائه محصول جدید خود در نمایشگاه ها خبر داد.

منتشر شده توسط printingnews در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر