گالوس خبر داد:
تحولی دیگر در نسل جدید ماشین های چاپ لیبل


نمایشگاه نوآوری های گالوس در تاریخ 20 تا 22 سپتامبر 2016 در سنت گالن سوئیس برگزار می شود. گالوس در این این نمایشگاه که با عنوان نوآوری های گالوس نام دارد، قرار است نسل جدید ماشین های چاپ لیبل خود را را معرفی و رونمایی کند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از gallus-group ، نمایشگاه  نوآوری های گالوس در تاریخ 20 تا 22 سپتامبر  2016 در سنت گالن سوئیس برگزار می شود. گالوس در این نمایشگاه که با عنوان نوآوری های گالوس نام دارد، قرار است نسل جدید ماشین های چاپ لیبل خود را را معرفی و رونمایی کند. این نمایشگاه حدود 1000 بازدید کننده از سراسر دنیا دارد، و معرفی ماشین های تازه گالوس می تواند تحولی را در بازار چاپ لیبل به وجود بیاورد.

ماتیاس مارکس، مدیر روابط عمومی شرکت گالوس گفت: ماشین جدید مجهز به چاپ فلکسو و دارای ویژگی های جدیدی است که بر اساس  نیاز مشتری و روند تولید اتوماسیون در نظر گرفته شده است.  سری اول این ماشین ها 440 میلی متر عرض دارند. خط تولید آن که در آینده عرضه می شوند همه قابلیت ها را از مدل اولیه تا آخرین سری را دارد.

به گفته ماتیاس مارکس، ماشین های جدید چاپ لیبل ، با حداکثر سرعت معادل 200 متر در دقیقه و زمان بسیار کوتاه برای تنظیمات  می باشد، این ماشین ها جزء سریعترین ماشین  های چاپ عرض کم هستند که به تازگی توسط شرکت گالوس ساخته شده اند. از ویژگی هایی این ماشین می توان به دقت در رو هم خوردگی صرف نظر از میزان سرعت حتی در مراحل عملکرد ساده، چاپ سریع از یک واحد عرض کم به واحد عرض کم دیگر و سرعت تغییر عملکرد بالایی را دارد. اولین عرضه این دستگاه در سه ماه دوم سال 2017 خواهد بود. دستگاه های معرفی شده، Labelfire 340 Gallus ،  Heidelberg Omnifire 250 ، که هردو از مدل های دیجیتال هستند. Gallus ECS 340 مجهز به خشک کن Rhino LED UV  و ویژگی مدل Gallus RCS 430 ، Metallic Doming می باشد . این دستگاه که متشکل از چند کارآیی می باشد، چاپ اسکرین را بر روی سطوح مختلف انجام می دهد.

Gallus ECS 340 از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. Gallus RCS 430  برای چاپ افست می باشد.

Gallus-group

منتشر شده توسط gallus-group در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور