بهمن پورمند:
مدیریت سالم مهمترین دغدغه اتحادیه است


بهمن پورمند، کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران اظهار کرد: این اتحادیه وارث برنامه‌ریزی سنتی است و نیاز به مدیریتی سالم دارد تا بتوانند در این صنف تغییرات ایجاد کند.

بهمن پورمند، رییس اتحادیه چاپخانه‌داران و کاندیدای این دوره انتخابات اتحادیه گفت: از مشکلات اصلی این اتحادیه، عدم مدیریت بود، مدیری که الگو و سالم باشد تا بتواند محیطی را سالم اداره کند، به همین دلیل سعی کرده‌ام تا این کار انجام شود. اتحادیه چاپخانه‌داران، وارث یک برنامه‌ریزی سنتی بوده و وقتی که مسئولیت را بر عهده گرفتم، تغییرات بسیاری ایجاد کردم. اتوماسیون اداری در اتحادیه، نصب دوربین‌های مدار بسته، ایجاد مکانیسم‌های پاسخگویی کارآمد، تسریع در امور مرتبط با ارباب رجوع و ... اقداماتی بود که طی این مدت کوتاه به انجام رساندم. در این دوره نیز برای بهتر شدن وضع اتحادیه کاندیدا شدم.

وی به برنامه‌های گروه اتحاد 94 اشاره کرد و افزود: در حوزه چاپ برنامه‌های زیادی داریم، با این حال تداخل برنامه با لیتوگرافان و صحافان وقت بسیاری از اتحادیه گرفت که امیدوارم بتوانیم با راهکار و درخواستی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده‌ایم، بتوانیم این گونه مسائل را حل کنیم.

رییس هیات مدیره تعاونی چاپخانه‌داران با اشاره به تنش‌های ایجاد شده در میان اهالی صنف چاپ اظهار کرد: صنف چاپ، بخشی حساس و خاص به شمار می‌آید، طبیعی است که در حال حاضر به دلیل انتخابات چنین اتفاقاتی بیفتد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند از دیگران برای بالا رفتن خود پل بسازند و متاسفانه این صداها و تنش‌ها مشکلاتی برای صنف ایجاد می‌کند. با این حال امیدوارم هر گروهی که رای آورد و از سوی اعضا انتخاب شد، از دیگر اعضای و گروه دیگر کمک بگیرد و از توانایی‌های آنها در حل مشکلات صنف بهره ببرد.

پورمند به برنامه «نواندیشان صنعت چاپ» اشاره کرد و گفت: این طرح از 10 سال پیش آغاز شده اما برنامه داریم تا گروه جوانی برای داشتن اتاق فکر شکل دهیم تا ایده‌ها و اهداف جدید و شناسایی راهکارهای به روز دنیا را شناسایی و پیگیری کنند.

براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران 20 خرداد ماه 1394 در محل ساختمان اتحادیه چاپخانه‌داران واقع در میدان فردوسی، خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، خیابان شهید اسماعیل محمدی، پلاک 46، طبقه همكف (پاركینگ) از ساعت 9:30 تا 15:30 برگزار خواهد شد.


منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد