صنعت بسته بندی در استان مرکزی بسیار ضعیف است


استاندار مرکزیگفت : علیرغم برخورداری از ظرفیت های تولیدی بسیار در بخشهای مختلف کشاورزی، صنایع دستی و …متاسفانه در بخش بسته بندی محصولات تولیدی بسیار ضعیف است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از مهر  ، محمد حسین مقیمی بابیان این

 مطلب در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی افزود: ضعف در بسته بندیمحصولات تولیدی، باعث شده تا محصولات در استان برای بسته بندی به شهرهای دیگرمنتقل شده و در نهایت به نام آن استان یا شهر در بازار عرضه شود.
وی تصریح کرد:واحدهای صنعتی کوچک فعال در حوزه بسته بندی نیز به علت عدم برخورداری از قدرترقابت در بازارهای داخلی و خارجی عمدتا خیلی زود تعطیل می شوند.
مقیمی خاطرنشان کرد:تقویت صنعت بسته بندی استان مرکزی در صنایع غذایی، بسته بندی حبوبات، محصولاتدامی، دام و طیور، خشکبار و ….دراستان توانمند استان مرکزی ضروریست.
استاندار مرکزیاظهارداشت: استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی، استانی خودکفا در زمینهدرآمدزایی است که بدون کمک از درآمدهای حاصل از فروش نفت عملکرد موفقی دردرآمدزایی برای کشور داشته است خاطرنشان کرد: استان های دیگر بخش قابل توجهی ازدرآمدشان از محل فروش نفت است این در حالیست که در استان مرکزی اینگونه نیست.
وی با اشاره بهسرمایه گذاری های صورت گرفته از محل درآمدهای نفتی در استان مرکزی گفت: این سرمایهگذاریها در سالهای گذشته باعث شده تا امروز استان مرکزی استانی توانمند در زمینهدرآمدزایی باشد.

استاندار مرکزی باتاکید بر ضرورت تسهیل سرمایه گذاری در استان مرکزی افزود: دستگاههای اجرایی که درزمینه صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران اقدام می کنند باید کار خود را در اینبخش تسهیل کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت