طرح در برابر طرح در گالری هما:
مجموعه طرح های معاصر 8 هنرمند جوان از 29 بهمن ماه به نمایش درمی آید


نخستین مجموعه این طرح‌ها با نمایش آثاری از احمد امین نظر،رکن الدین حائری‌زاده ، خسرو خسروی ، رزیتا شرف جهان ، فرشید شیوا ، فرهاد گاوزن ، کریم نصر ، منوچهر معتبر ، ثمیلا امیرابراهیمی و توکا نیستانی به نمایش درآمده و در دومین مجموعه از این نمایش‌ها آثار هشت طراح جوان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از نمادینه: هنگامه معمری ـ مدیر گالری هما و گردآورنده این طرح ها معتقد است:طی این سالها با وجود تاکید بر طراحی معاصر و بسط گفتمان جدید در این حوزه و حضور طراحان جوان، کمتر فرصت نمایش و شناخت عمومی این آثار فراهم شده و بسیاری از امکان‌های نمایشی صرفا به سبب معذورات اقتصادی این رسانه هنری از آن دریغ شده است.
وی افزود: سعی کرده‌ایم آثار هنرمندانی را به نمایش درآوریم که ضمن فردی بودن نگاهشان، آفرینش آنها نیز مبنایی طراحانه داشته باشد و با این معیارها آثاری از امین باقری ، محمود حق وردی‌لو، علی خوشکام ، مهدی شفیع قنادی ، مریم کریمیان ، نزار موسوی نیا ، استبرق موسوی فرد و سعیده سعیدی برای این نمایشگاه انتخاب شده است.
شایان ذکر است، گالری هما پس از این مجموعه طراحی، سال 1389 را با نمایش از عکس‌های «آقا رضا عکاسباشی» ـ سرشناس‌ترین عکاس عصر ناصری ـ به پایان می‌رساند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ بهمن