افتتاح نمایشگاه هم زمان دو دانشگاه در نگارخانه کمال الدین بهزاد
استفاده از تکنیک‌های جدید نمایشگاه را به ورک شاپ تبدیل می‌کند


نمایشگاه گروهی آثار تصویرسازی دانشجویان ارشد دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) و نمایشگاه آثار تایپوگرافی دانشجویان دانشگاه علمکی کاربردی واحد 25 در نگارخانه کمال الدین بهزاد

امیر حسین خاکپور مسئول اجرایی نگارخانه کمال الدین بهزاد در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ از برنامه‌های آتی این نگارخانه خبر داد: نمایشگاه گروهی آثار تصویرسازی دانشجویان ارشد دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) به راهنمایی دکتر معصومه امیراینانلو در سالن اصلی نگارخانه کمال الدین بهزاد 30 بهمن برگزار خواهد شد.
همچنین نمایشگاه دیگری از آثار تایپوگرافی دانشجویان دانشگاه علمکی کاربردی واحد 25 شامل 25 اثر تایپوگرافی از 25 دانشجو به راهنمایی استاد اورنگی نیز در سالن غربی این گالری در همان روز افتتاح می‌شود.
دکتر معصومه امیر اینانلو نیز در این ارتباط اظهار داشت: 18 نفر از دانشجویان ارشد دانشکده الزهرا با بهره گیری از تکنیک های کاربردی و جدید،برای فضاهای فرهنگی، گرافیک محیطی و تصویرسازی کتاب کودک این آثار را ارائه نموده‌اند.
وی افزود: تکنیک های ارائه شده در کشور ما کاربرد بیشتری در گرافیک محیطی و کلا موارد محتوایی گرافیک دارند.
امیراینانلو تصریح کرد: دانشجویان و افراد مختلفی برای بازدید در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که قدر مسلم این نمایشگاه را به یک ورک شاپ تبدیل خواهد کرد.
وی همچنین هدف از برگزاری این نمایشگاه را علاوه بر معرفی آثار به تولیدکنندگان و بازار کار، آشنایی دانشجویان دیگر با تکنیک های جدید و آموزش این تکنیک ها عنوان کرد.
افتتاحیه این دو نمایشگاه به طور هم زمان در روز 30 بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 تا 19است.
علاقمندان می‌توانند تا 5 اسفند ماه از ساعت 10 الی 19 به گالری کمال الدین بهزاد واقع در بلوار کشاورز- نبش خیابان 16 آذر – شماره 284 مراجعه نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ بهمن