«دیزاین و مدیریت آن»
کتابی با سه گروه مخاطب


اخبار چاپ: کتاب «دیزیاین و مدیریت آن»، نوشته "بریژت بورژا دوموزوتا" است که توسط "نژده هوانسیان" ترجمه شده و انتشارات "ویژه نگار" آن را به چاپ رسانده است.

اخبارچاپ: کتاب «دیزاین و مدیریت آن» علاوه بر یک مرجع تخصصی، دانشگاهی، بین‌المللی و معتبر یکی از کتاب‌های بسیار معدود در عرصه دیزاین است که به این عرصه به صورت تخصصی و فراگیر می‌نگرد و می پردازد. در این کتاب، دیزاین یک تخصص هم‌تراز با سایر تخصص‌های درگیر در یک بیزینس، همچون مدیریت، کارآفرینی، مهندسی، بازاریابی، روابط‌عمومی و منابع انسانی نه صرفاً ابزاری در خدمت این تخصص‌ها معرفی شده است. کتاب «دیزاین و مدیریت آن» به دیزاینرها کمک می‌کند به حرفه خود در قالب یک تخصص شکل گرفته بنگرند و به گسترده توانایی‌های حرفه‌ای خود پی ببرند. از سوی دیگر، متخصصین درگیر در یک بیزینس نیز با قابلیت‌های تخصصی دیزاین و نقش کلیدی آن در دستیابی به اهدافشان آشنا خواهد شد. از این رو، می‌توان مخاطبان کتاب حاضر را به سه گروه اصلی تقسیم کرد:
- مخاطبانی از عرصه دیزاین: دیزاینرهای حرفه‌ای
- دانشجویان، مدرسان و محققانی از کلیه رشته‌های زیر مجموعه دیزاین
- مخاطبانی از تخصص‌های مرتبط با عرصه بیزینس: کارآفرین‌ها، مدیران راهبردی، اجرایی و عملیاتی، مدیران صنعتی، مدیران بازاریابی، مدیران روابط‌عمومی، مدیران منابع انسانی و نیز دانشجویان و مدرسان این عرصه‌ها و
افرادی که به دنبال پرورش« نوآوری» در فعالیت‌های اقتصادی یا اجتماعی خود هستند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۹ دي