زهره مظهری رئیس دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ
مسابقات آثار چاپی در نیمه بهمن ماه پایان می پذیرد


براساس تصمیمات شورای سیاستگذاری دهمین دوره مسابقات آثار چاپی، این دوره از مسابقات در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.
زهره مظهری رئیس دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: براساس تصمیمات شورای سیاستگذاری دهمین دوره مسابقات آثار چاپی، این دوره از مسابقات در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.
وی گفت: افزایش گروه‌بندی محصولات از 16 به 28، و افزودن بخش جدید مسابقه واحدهای چاپی برتر، نسبت به دوره‌های گذشته و به منظور تسهیل و دقت در امر داوری، تعداد داوران مسابقات نیز افزایش یافته است. دلیل اصلی این تصمیم شورای سیاستگذاری مسابقات جشنواره ملی صنعت چاپ، دقت وافر و بسیار زیاد در امر داوری مسابقات است. 
 زهره مظهری در ادامه این گفتگو افزود: این تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها در حالی است که مسابقات جشنواره ملی صنعت چاپ کشور، تغییرات عمده‌ای نسبت به سال گذشته و دوره‌های پیشین داشته و دارد. یکی از مهم‌ترین تغییرات ساختار اجرایی مسابقات، عدم اعلام نام داوران و واحد چاپی، انتشار آثار چاپی درون مسابقه است.
هر ساله در کنار برنامه‌های اصلی و جنبی جشنواره ملی صنعت چاپ ایران، مسابقات آثار و محصولات چاپی به صورت مستقل برگزار می‌شود.
در سال جاری، دهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ و دوره مسابقات آثار و محصولات چاپی برگزار شده و می‌شوند. نهمین دوره مسابقات جشنواره ملی صنعت چاپ ایران، در دو بخش محصول چاپی برتر، در 28 گروه محصولات و انتخاب واحد چاپی برتر، از 10 واحد چاپی، برگزار می‌شود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۴ آبان