در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران:
موضوعات نشستها در سرای اهل قلم کتاب می‌شود


مجموعه سخنرانی‌ها و موضوعات نشست‌های سرای اهل قلم دربیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت کتاب منتشر می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد خبری بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علی شجاعی صائین، مدیر کمیته فعالیت‌های جنبی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: در سال‌های گذشته نشست‌های مهم در حوزه‌های گوناگون به تناسب موضوع در نشریات موسسه خانه کتاب منتشر می‌شد که این رویداد امسال هم ادامه پیدا می‌کند. اما برای نخستین بار این نشست‌ها در قالب کتاب مستقل نیز منتشر می‌شود.
وی با بیان اینکه محتوای نشست‌های سرای "دیدار"به طور کامل و نشست‌های سایر سراهای 5 گانه اهل قلم به تناسب و به شکل موضوعی کتاب می‌شوند، افزود: تلاش می‌کنیم کتاب‌های مربوط به نشست‌های سرای دیدار تا زمان هفته کتاب منتشر شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

شجاعی با بیان اینکه تنها در سرای اصلی اهل قلم تا پایان نمایشگاه 65 نشست برگزار می‌شود افزود: با توجه به اینکه نشست‌های اهل قلم در موضوعات متنوعی چون رونمایی کتاب، بررسی مسائل مرتبط با نشر و کتابخوانی و تجلیل از چهره‌های فرهنگی برگزار می‌شود، ضرورت ندارد همه نشست‌ها به صورت کتاب منتشر شود یا از اساس در نشریات خانه کتاب بیاید اما تلاش ما بر این است تا محتوای نشست‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به کتاب را دارند به گونه‌ای منتشر شوند.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران تصریح کرد: با توجه به استقبال مناسب اهالی قلم از برنامه‌های سرای اهل قلم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اطمینان داریم گردآوری سخنرانی‌ها در قالب کتاب می‌تواند مورد استفاده و نقد و بررسی پژوهشگران و اهالی قلم در طول سال قرار گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و سوم ارديبهشتکلیدها : علی شجاعی صائین سرای اهل قلم خانه کتاب


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: