نورایی: درباره عملکرد ذکایی نظر سنجی کنید


اخبار چاپ: مدیر مسئول ماهنامه صنعت بسته بندی با مثبت ارزیابی کردن دوره مدیریت جلال ذکایی در اداره کل امور چاپ وزارت ارشاد گفت: او در طول این سالها مدیرت خیلی خوبی داشت، ارزیابی ها از عملکرد ایشان بسیار مثبت است، کافی از دست اندرکاران صنعت چاپ و بسته بندی نظر سنجی کنید و بخواهید نسبت به عملکرد ایشان نمره بدهند، من یقین دارم ایشان در این نظر سنجی نمره بالایی بدست می آورند.

به گزارش اخبار چاپ، رضا نورایی در ادامه با اشاره به برنامه ها و خدمات ذکایی در حوزه چاپ متذکر شد: ارتقای کیفیت در جشنواره چاپ و بسته بندی محصول تدابیر و مدیریت موفق ایشان است.

وی برگزاری سمینارهای متعدد، تاسیس دانشکده علمی کاربردی چاپ و ارتقای سطح علمی این دانشکده، بهبود و افزایش ارتباطات صنعت چاپ ایران با دیگر کشورهای جهان را ازدیگر اقدامات خوب ذکایی در حوزه چاپ برشمرد.

به گفته نورایی، همچنین نگاه ذکایی  در مدیریت و برنامه ریزی برای حوزه چاپ هیچ گاه جانبدارانه و سطحی نبود و راه حل هایی که وی برای حل مشکلات ارائه کرد، همواره قابل توجه و راهگشا بوده است.

مدیر مسئول مجله صنعت بسته بندی در پایان تاکید کرد: همچنین از دیگر عملکردهای مثبت ایشان می توان پیگیری و افزایش حقوق کارشنان و دست اندرکاران صنعت چاپ و فعالتر کردن ارتباط این صنعت با بدنه دولت اشاره کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۱ اسفند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: