نشست خبری نمایشگاه چاپ تهران برگزار شد؛
دلایل حضور نداشتن شرکت‏های بزرگ خارجی/ کارتن سازها پارسال مشکل داخلی داشتند


اخبار چاپ: رئیس اتحادیه چاپخانه‏داران در آستانه برگزاری نمایشگاه چاپ تهران برای چندمین بار گفت: با پیگیری‌ها و مكاتبات صورت گرفته از سال آینده نمایشگاه چاپ در شهریورماه برگزار می‌شود.علی نیکو سخن در حالی بر این نکته تاکید می کند که تا به حال خبری از موافقت مسوولان وزارت بازرگانی با تغییر زمان نمایشگاه منتشر نشده است.

به گزارش اخبار چاپ، نیکو سخن که در نشست خبری نمایشگاه چاپ تهران سخن می گفت مدعی شد: 500 شركت داخلی و خارجی از اول تا چهارم بهمن ماه در شانزدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حضور داشته و به ارائه محصولات می‌پردازند.
وی افزود: وی افزود: نمایشگاه امسال به همت اتحادیه‌ چاپخانه‌داران، صحاف، لیتوگراف، انجمن صنایع كارتن و ورق و شركت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران برگزار می‌شود.
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران گفت: كشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، انگلستان ،‌آمریكا ، سوئد ، سوییس ، تركیه، تایوان، فرانسه، برزیل، ژاپن، هنگ‌كنگ، كره جنوبی، هلند، هندوستان، امارات ، تونس و چین در قالب 110 شركت آخرین توانمندی‌ها و تكنولوژی‌های روز را ارائه می‌كنند.
همچنین جلیل غفاری رهبر از برگزاركنندگان نمایشگاه در پاسخ به این سوال خبرگزاری فارس كه سال گذشته كارتن‌سازها حضور كمرنگی در نمایشگاه داشته‌اند اظهار داشت: حضور كمرنگ كارتن‌سازان در نمایشگاه پارسال به دلیل مشكلات داخلی آنها بوده است اما امسال انجمن ورق و كارتن جز برگزاركنندگان نمایشگاه است.
ابوالحسنی نائب رئیس اتحادیه لیتوگرافان دلیل عدم حضور شركت‌های بزرگ خارجی را نبود تمهیدات و تسهیلات دولتی دانست و گفت: برای حضور شركت‌های بزرگ باید تسهیلات گمركی توسط دولت در نظر گرفته شود كه تاكنون این اتفاق نیفتاده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: