حضور گاس در اندونزی


اخبار چاپ: یكی از بزرگ‌ترین شركت‌های چاپ اندونزیایی موسوم به «پی تی ایندونیژیا پرینتر» در جاكارتا، اولین دستگاه چاپ گاس خود را سفارش داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، این دستگاه جدید یك گاس M-600 چهار واحدی است كه در ژانویه 2010 نصب خواهد شد تا این شركت بتواند از پس درخواست‌های رو به رشد تولید مجلات با كیفیت برآید.
دستگاه مذكور به یك سیستم خنك‌كننده و خشك‌كننده گاس موسوم به اكوكول درایر و سیستم  گردش كاری اتوماتیك گاس وب سنتر نیز مجهز است.
بنا بر اظهارات «تیم مرسی» معاون مدیر بازرگانی و فروش دستگاه‌های چاپ گاس در آسیا، سفارش پی تی ایندونیژیا پرینتر نمونه‌ای از استراتژی گروهی از شركت‌های چاپ ورقی در جهان است كه در حال نصب دستگاه‌های چاپ رولی به هدف ایجاد تنوع، رسیدن به تولید بیشتر و به دست آوردن سودهای رقابتی هستند.
ولی بولونگ، مدیر پی تی ایندونیژیا پرینتر نیز گفت: "تكنولوژی پیشرفته دستگاه  M-600همراستا با اهمیتی كه ما به كیفیت می‌دهیم، به ما اجازه خواهد داد به مقابله با رقیبان بپردازیم و ارتباط با مشتریان را بهبود بخشیم."
پی تی ایندونیژیا پرینتر كه در سال 1983 بنیان‌گذاری شده است گروهی از محصولات چاپی مختلف شامل مجلات، گزارش‌های سالانه، بروشورها، كتاب‌های جیبی، كارت تبریك، كتاب‌های عمومی و پوسترها را تولید می‌كند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۹ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ نهم ديکلیدها : M 600 گاس اندونزی جاکارتا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: