ورزیون وایرلس، مشتری جدید
قرارداد 100 میلیون دلاری آر آر دانلی


اخبار چاپ:شركت آر آر دانلی و پسران اعلام كرد به توافقی صد میلیون دلاری و چند ساله با «وریزون وایرلس» دست یافته است. بر اساس این توافق آر آر دانلی از مایملك خود و توانایی‌های متنوعش در زمینه عكس دیجیتال برای تولید، خدمات پس از چاپ و ارسال صورت‌حساب‌های تجاری به مشتریان استفاده خواهد كرد.

 به گزارش اخبار چاپ: «آجای واقرای»، مدیر ارشد اطلاعات ورزیون وایرلس گفت: "تجربه آر آر دانلی و توانایی‌های این شركت در چاپ دیجیتال برای ما منبع ارزشمندی است. توانایی این شركت در بهره‌گیری دائمی از امكانات چندگانه و در زمانی كه تولید در چالش به سر می‌برد به ورزیون وایرلس كمك می‌كند تا بتواند زمان‌بندی فشرده مشتریان را كه به اطلاعات پرینت شده مكالماتشان نیاز دارند برآورده سازد."
ورزیون وایرلس كه جوینت ونچری از شركت‌های ورزیون كامیونیكیشن و وودافون است، بزرگترین شبكه ملی وایرلس صدا و داده‌های آمریكا را كه 89 میلیون مشتری دارد، اداره می‌كند. 
 توماس جی كویین‌لن مدیر ارشد اجرایی و مدیرعامل شركت آر آر دانلی گفت: "ما از این‌كه روابطمان را با ورزیون وایرلس ادامه دهیم و آن را گسترده‌تر كنیم بسیار خوشحال می‌شویم. از آن‌جا كه بخش پژوهش و گسترش ما به ثبت حق اختراع‌های جدید در زمینه‌های خلاقیت‌های تصویری ادامه می‌دهد، آر آر دانلی در موقعیت منحصر بفردی برای كمك به شركت ورزیون وایرلس برای ارائه این خلاقیت‌ها به مشتریان، قرار دارد."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۵ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و پنجم آذرکلیدها : آجاي واقراي آرآر دانلی چاپ دیجیتال


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: