اخبار چاپ منتشر کرد
جزئیات نشست‏های تخصصی پکو 2009


اخبار چاپ: عناوین نشست های تخصصی اولین نمایشگاه چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو اعلام شد. این نمایشگاه از پنج شنبه 28 آبان در مشهد آغاز می‏شود.

به گزارش اخبار چاپ، «بسته بندی صادراتی نانو» اولین نشست این نمایشگاه است که از سوی انجمن صادرکنندگان خدمات چاپ ایران و با حضور دکتر محمد حسین عزیزی و دکتر حبیب اله میرزایی برگزار می شود. این نشست از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد.
«بسته بندی و محفظه سازی نانو در صنایع غذایی» دیگر نشست تخصصی نمایشگاه است که روز جمعه و از ساعت 11 آغاز خواهد شد.دکتر کیانوش خسروی و دکتر مهشید جهادی به دعوت انجمن صادر کنندگان خدمات صنعت چاپ ایران در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
ساعت 14 تا 17 روز جمعه نیز نمایشگاه، میزبان میهمانان هایدلبرگ در ایران خواهد بود. «سمینار تخصصی هایدلبرگ در خصوص چاپ و بسته بندی» عنوان نشستی تخصصی است که شرکت «ایران روتاتیو» با حضور هاله کاظمی برگزار خواهد کرد.
»پیشنهاد به سواد مجازی» نیز عنوان نشست روز شنبه است که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل خواهد شد. سخنرانان این نشست تا ساعتی دیگر اعلام می‏شود.
ماهنامه صنعت بسته بندی از دیگر برگزار کنندگان نشست های تخصصی است. «ظرفیت های ایران در بخش بسته بندی» عنوان نشستی است که از ساعت 11 و با حضور رضا نورایی آغاز می‏شود.
به گزارش اخبار چاپ، در نوبت عصر و از ساعت 14:30 نیز موسسه برادران آل طه نشستی با عنوان «تکنیک های مورد نیاز جهت چاپ سیلک اسکرین با توجه به استانداردهای روز دنیا» با سخنرانی سیدامیر آل طه برپا خواهد کرد.
نمایشگاه در روز پایانی، دوشنبه، نشستی برگزار نخواهد کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و ششم آبانکلیدها : پکو اکو نشست مشهد


مجید یعقوبی

خوبه . ولی چرا مشهد ؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: