حضور هیات تجاری پنج کشور آسیای شرقی در نمایشگاه چاپ تهران


همزمان با نمایشگاه چاپ تهران، نمایندگانی از انجمن چاپ و بسته‌بندی کره، انجمن ماشین‌سازان چاپ و بسته‌بندی ترکیه، انجمن چاپ چین در پکن، اتحادیه چاپخانه‌داران اقلیم کردستان عراق و انجمن چاپ افغانستان در نمایشگاه حضور دارند .

 پنج هیات تجاری شامل تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی از کشورهای ترکیه، کره، چین، افغانستان و کردستان عراق در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران حضور دارند .

بابک‌ عابدین؛ رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اعلام این خبر به ایبنا گفت: همزمان با بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، جمعی از دست‌اندرکاران و فعالان چاپ کشورهای مختلف برای بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با توانمندی‌های صنعت چاپ کشور به ایران سفر خواهند کرد .

 وی افزود: در تعاملاتی که طی یکسال گذشته با فعالان چاپ و بسته‌بندی کشورهای مختلف داشتیم از نمایندگان این کشورها برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران دعوت کردیم تا تعاملات و تبادل حرفه‌ای در زمینه صادرات داشته باشیم .

 عابدین با اشاره به هیات‌های تجاری در نمایشگاه گفت: قرار است همزمان با این رویداد، نمایندگانی از انجمن چاپ و بسته‌بندی کره، انجمن ماشین‌سازان چاپ و بسته‌بندی ترکیه، انجمن چاپ چین در پکن، اتحادیه چاپخانه‌داران اقلیم کردستان عراق و انجمن چاپ افغانستان در نمایشگاه حضور داشته باشند .

 رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با بیان اینکه هدف ما برای دعوت از کشورهای همسایه، ایجاد تعامل و همکاری است، یادآور شد: در آسیب‌شناسی صادرات صنعت چاپ کشور متوجه شدیم که موقعیت تجاری در حوزه صنعت چاپ برای ما با آسیای شرقی بیشتر مهیا است و از سوی دیگر ترکیه به دلیل معافیت از تحریم‌های ایران دارد می‌توان شرایط تامین یک‌سری نیازهای داخلی صنعت چاپ را داشته باشد .

 عابدین تاکید کرد: همچنین ما با کشورهای عراق و افغانستان موقعیت بسیار خوبی برای توسعه روابط صادراتی داریم زیرا اکنون هم مشتریان زیادی از این کشورها داریم و می‌توانیم این ارتباطات را توسعه دهیم .

 وی با بیان اینکه گسترش روابط تجاری و صادراتی در موقعیت اقتصادی کنونی یک ضرورت است، گفت: از سوی دیگر ما برای تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت چاپ به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانستیم با کشورهایی که به آن‌ها کالا می‌فروختیم ارتباط داشته باشیم و این صادرات می‌تواند در زنجیره تامین مواد اولیه موثر باشد .

 بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران 22 تا 25 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.



منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: