ابوالحسنی مطرح کرد:
بحران زینک صنعت چاپ را تهدید می‌کند


ئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران گفت: این‌روزها عرضه زینک در بازار بسیار محدود شده و برای اعضا ایجاد مشکل کرده است؛ زیرا کمبود زینک به زودی بازار را دچار بحران می‌کند . بههمین‌خاطر معتقدم که سازمان تعزیرات باید وارد شود


 رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران  گفت: این‌روزها عرضه زینک در بازار بسیار محدود شده و برای اعضا ایجاد مشکل کرده است؛ زیرا کمبود زینک به زودی بازار را دچار بحران می‌کند .  به همین‌خاطر معتقدم که سازمان تعزیرات باید وارد شود .

احمد ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، افزود: در حال رایزنی و تعامل با سازمان تعزیرات، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم تا مطلع شویم چه کسانی زینک آوردند و اگر به کشور وارد شده، چرا الان در بازار وجود ندارد؟

رئیس اتحادیه لیتوگرافان درباره اختصاص سهمیه زینک دولتی به تعاونی لیتوگرافان نیز گفت: با وجود اینکه قرار بود زینک دولتی به تعاونی لیتوگرافان اختصاص داده شود اما هنوز کار خاصی انجام نشده و بازار همچنان در انتظار زینک است .

وی با اشاره به اولین نشست هماهنگی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران هفته گذشته برگزار شد و در آن روسای اتحادیه‌های مرتبط با صنعت چاپ و دست‌اندرکار نمایشگاه حضور داشتند، گفت: در این نشست درباره ضرورت توجه به موضوع آموزش و برگزاری دوره‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تاکید شد و قرار است سمینار و کارگاه‌های آموزشی برگزار شود .

ابوالحسنی با اشاره به برگزاری نخستین سمینار بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته توضیح داد: در این سمینار، جدیدترین اطلاعات و نوآوری‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی جهان توسط استادان بین‌المللی ارائه خواهد شد .

وی همچنین درباره اهمیت بحث تبلیغات به برنامه‌ریزی‌های گسترده در آن اشاره کرد و یادآور شد: قرار است تبلیغات گسترده‌ای برای حضور خوب و مناسب دست‌اندرکاران، فعالان و گروه‌های وابسته به صنعت چاپ در این نمایشگاه انجام شود .



منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۰ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: