توسط Flint group صورت گرفت؛
تولید مرکب مناسب چاپگر های LED UV


شرکت Flint Group ، مرکب جدیدی به نام EkoCure Ancora که برای لیبل های مواد غدایی و بسته بندی های گوناگون مناسب می باشد را عرضه می کند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Paperandprint ، شرکت Flint Group ، مرکب جدیدی به نام  EkoCure Ancora که برای لیبل های مواد غدایی و بسته بندی های گوناگون مناسب می باشد را عرضه می کند. مرکب EkoCure Ancora که مناسب چاپگرهای    LED UV می باشد، برای لیبل های مواد غذایی بسیار سازگار، و همچنین مناسب بسته بندی هایی می باشد که تحت حرارت و فشار ماشین های چاپ با سرعت بالا مرکب آن ها در معرض UV قرار می گیرند.

این مرکب قابلیت بالایی برای بسته بندی های مواد غذایی دارد. همچنین ترکیب EkoCure با Ancora ، این مرکب را قادر ساخته تا برای ماشین آلات خشک کن LED UV اقتصادی تر باشد و در مدت زمان کوتاهی فرآیند خشک شدن را طی کند، همچنین موجب کاهش مصرف انرژی نیز می شود. این ویژگی ها سبب می شوند که مرکب EkoCure Ancora ، بعد از فرآیند چاپ بر روی کاغذ های لیبل، آرامش خاطری را از لحاظ کیفیت و مناسب بودن این مرکب در ذهن تولیدکنندگان لیبل های مواد غذایی ایجاد کند.

مرکب EkoCure Ancora در طیف وسیعی از رنگ های pantone در دسترس می باشد،  4 رنگ آن به همراه رنگ های نارنجی، سبز و رنگ بنفش آن  برای طیف های وسیعی از چاپ می باشند. رنگ سفید مات آن نیز برای پوشش دهی، مراحل چسب زنی و رنگ های متالیک بسیار مناسب می باشد.

 

 

منتشر شده توسط Paperandprint در تاریخ ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ پانزدهم آبانکلیدها : مرکب؛ چاپگر های LED UV؛


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: