Epson ظرفیت تولیدات خود را توسعه می دهد


شرکت Epson که یک شرکت فن آوری ژاپنی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چاپگر در جهان و اطلاعات و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری می باشد، طی مراسمی از راه اندازی و ساخت کارخانه جدید خود واقع در Shiojiri ژاپن خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Piworld ، شرکت Epson که یک شرکت فن آوری ژاپنی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چاپگر در جهان و اطلاعات و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری می باشد، طی مراسمی از راه اندازی و ساخت کارخانه جدید خود واقع در Shiojiri ژاپن خبر داد. این مراسم با حضور مدیران شرکت Epson ، شرکت های ساختمانی و مجامع مربوط به چاپ برگزار شد.

کارخانه جدید Epson قرار است در اوایل سال 2018، به طور  رسمی تولیدات خود را آغاز کند، بخش مهمی از برنامه های استراتژیک این شرکت در زمینه راه حل های چاپ، جوهرافشان های چاپ و همچنین وضعیت کسب و کار خواهد بود. همچنین Epson قصد دارد در این کارخانه از تجهیزات اصلی خود در جهت تولیدات پیشرفته تر استفاده کند، این تجهیزات، ماشین آلات مهم شرکت Epson شامل پرینترهای تجاری، صنعتی و اینکجت می باشند، که دارای مخزن های  مرکب با ظرفیت زیاد هستند.

شرکت Epson همچنین قصد دارد با بهره گیری از سیستم R&D که درواقع همان سیستم تحقیق و توسعه می باشد، در بخش مهندسی تولیدات و امکانات حوزه های مختلف ارتقاء چشمگیری داشته باشد. از مزیت این توسعه، سه برابر شدن ظرفیت تولید نیز می باشد. سرمایه گذاری در کارخانه جدید سبب تحقق برنامه های شرکت Epson   و توسعه خط تولید تا سال 2020 می شود. از راه حل هایی که شرکت Epson برای تولیدات چاپ در نظر گرفته، می توان به تکنولوژی Micro Piezo inkjet اشاره کرد که ارائه کننده محصولات و خدمات به مشتریان در منزل، اداره، بازار تجاری و صنعتی می باشد. کارخانه جدید، تمامی فرآیندهای تولید را از ابتدا تا انتها پوشش می دهد.

Epson تاکید کرد که با احداث این کارخانه به افزایش فن آوری و تولیدات بیشتر متعهد می شود تا بتواند رضایت بیشتری را با محصولات بهتر و مطابق با انتظارات مشتریان به بازار چاپ عرضه کند.

منتشر شده توسط Piworld در تاریخ ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ يازدهم آبانکلیدها : epson؛ فناوری چاپ؛ چاپگر؛ توسعه تولیدات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: