اعلام آمادگی شرکت دارویی CGM برای خرید agfa


شرکت دارویی CGM واقع در آلمان، برای خرید شرکت Agfa ، اعلام آمادگی کرد. و به نظر می رسد که شرایط این شرکت آلمانی برای خرید Agfa مطلوب است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل Printweek ، شرکت دارویی CGM واقع در آلمان، برای خرید شرکت  Agfa ، اعلام آمادگی کرد.   و به نظر می رسد که شرایط این شرکت آلمانی برای خرید Agfa مطلوب است.

طبق بیانیه هیئت مدیره شرکت Agfa ، شرکت  CGM از شرایط مالی خوب و هم مشاورین حقوقی خوبی برخوردار می باشد. و دارای تمایل بیشتری برای مذاکره با سهامداران می باشند. هرچند که در این بیانیه از تمایل شرکت CGM خبر داده شد ولی اعضای شرکت Agfa اعلام کردند که ممکن است این تمایل، صرفا منجر به پیشنهاد رسمی نشود چرا که این مذاکرات فقط در مراحل اولیه انجام شده است.

شرکت CGM در 40 کشور شعبه دارد و در حدود 4300 پرسنل در سراسر شعبه هایش دارد. همچنین این شرکت در بخش توسعه نرم افزار و راه حل های فناوری برای صنایع بهداشت و درمان تخصص دارد. شرکت Agfa در حدود 10000 پرسنل دارد که دارای تولیدات بهداشتی نیز در بخش های خود نیز می باشد.

طبق آخرین دریافتی ها از شرکت Agfa ، آن ها 10% از سهام فروش شرکت خود را افزایش دادند و در بیانیه ای که ارائه شد، هر کدام از شرکت ها اعلام کردند که اگر شرایط مطلوب تری ایجاد شود، اطلاعیه های جدیدتری در موعد مقرر به اطلاع همگان می رسد.

منتشر شده توسط printweek در تاریخ ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ هشتم آبانکلیدها : CGM؛ agfa؛ فروش سهام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: