محمود رضا برازش:
مهلت شرکت در مسابقات جشنواره صنعت چاپ تمدید شد


محمودرضا برازش، مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان شرکت در بخش مسابقات آثار چاپی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ خبر داد .

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایبنا، محمودرضا برازش، مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان شرکت در بخش مسابقات آثار چاپی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ خبر داد .محمودرضا برازش با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا سه‌شنبه (30 شهریورماه) به دبیرخانه ارسال کنند .
وی ادامه داد: مسابقات آثار چاپی در این دوره از جشنواره در چهار بخش اصلی شامل؛ چاپ بسته‌بندی، چاپ تجاری، چاپ نشر و چاپ امنیتی برگزار می‌شود .
مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هدف از برگزاری مسابقات آثار چاپی در جشنواره صنعت چاپ عنوان کرد: جشنواره مسابقات آثار چاپی برتر ایران فرصتی مغتنم برای شناسایی تولیدکنندگان داخلی آثار برتر چاپی به منظور معرفی به مصرف‌کنندگان این‌گونه محصولات در داخل است . این اقدام موجب می‌شود تا گامی استوار برای ایجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ و اعتلای اقتصادی کشور باشد .

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ بيست و چهارم شهريورکلیدها : محمود رضا برازش؛ مسابقات آثار چاپی جشنواره صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: