به دعوت اتاق بازرگانی ایران و آلمان
حضور هیات تجاری از ایالت بادن آلمان در ایران


این هیات در مدت اقامت خود ، در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی ایران و همچنین اتاق مشترک ایران و آلمان با علاقمندان به همکاری، دیدار و گفتگو خواهند نمود .


به گزارش اخبار چاپ ، یک هیات اقتصادی – تجاری از ایالت بادن وورتن برگ آلمان طی هفته جاری در تهران حضور یافته است . در این هیات کارخانجاتی نیز که در حوزه بسته بندی فعال هستند حضور داشته اند . هیات مذکور در مدت اقامت خود علاوه بر تهران پیرو دعوت اتاق بازرگانی اصفهان به این شهر نیز عزیمت خواهد کرد. این هیات در مدت اقامت خود ، در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی ایران و همچنین اتاق مشترک ایران و آلمان با علاقمندان به همکاری، دیدار و گفتگو خواهند نمود
.

برخی فعالان حوزه چاپ و بسته بندی کشور نیز با شرکت در جلسات B2B با کارخانجات مربط دیدار و گفتگو داشته اند .

به گزارش اخبار چاپ بیشترین نیازهای طرف آلمانی ، یافتن مشریان مناسب ، ایجاد قرارداد همکاری مشترک ، انتقال تکنولوژی به ایران بوده است .

 

هیأت اقتصادی – تجاری از ایالت بادن وورتن برگ آلمان از روز دوشنبه 14 لغایت 17 شهریورماه سالجاری در تهران حضور خواهند داشت. این هیات به دعوت ااق بازرگانی ایران و آلمان به ایران سفر نموده است .

 

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ چهاردهم شهريورکلیدها : هیات تجاری ایالت بادن آلمان بسته بندی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: