بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی تهران گشایش یافت


بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی تهران، ساعتی پیش با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد .

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، این نمایشگاه در ۱۴ سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرده و متراژ داخلی این نمایشگاه ۱۵ هزار متر و بخش خارجی آن، ۲ هزار مترمربع است، همچنین حدود ۳۰۰ مترمربع محوطه باز در اختیار نمایشگاه قرار دارد .

بر اساس این گزارش، امسال نسبت به سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی ۲۰ درصد افزایش فضا وجود دارد و این در حالی است که امسال نسبت به سال گذشته ۳۴ هزار متر مربع فضای متقاضی بودند، به همین دلیل امسال نسبت به سال گذشته سالن‌های شماره ۶، ۷ و ۲۷ نیز به سالن‌های نمایشگاه اضافه شده‌اند .

همچنین در بخش خارجی و بین‌الملل نمایشگاه نیز نمایندگانی از کشورهای آلمان، چین، دانمارک، کره، ژاپن، ایتالیا، سوئد، اتریش، فنلاند، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، تایوان، تایلند، هند، سنگاپور، سوئیس و برزیل حضور دارند .

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران از ۲ تا ۵ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است .

 

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: