مرکب BK118 محصول جدید Domino


مرکب BK118 قابلیت چاپ جوهرافشان حرارتی TIJ را برای چاپ کردن بر روی موادی مثل پلاستیک‌ها، فیلم‌ها، فویل‌ها و کارتن‌ها بالا می‌برد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از هنر و بسته بندی، مرکب جوهرافشان حرارتی که در صنایع مختلف از غذا تا دارو به کار می‌رود برای بسته‌بندی اولیه و بیرونی کاملا مناسب است و اکنون در سایه ویژگی‌های مقاومتی BK118 (پایه اتانول)، حتی بر روی مواد بسته‌بندی براق هم می‌توان کدگذاری کرد.

Phil Parkins مدیر تولید TIJ در Domino می‌گوید: «در کارتریج‌های جدید که مخصوص جوهرهای پایه حلال طراحی شده‌اند، ما جوهر TIJ را پیشنهاد می‌کنیم که کدهای پایا و مقاوم با کاراکترهای با وضوح و کنتراست بالا را نشان ارایه می‌دهد. کیفیت کد و چسب مرکب، BK118 را برای چاپ با سرعت بالا بر روی لفاف‌ها، کیسه‌ها و فیلم‌های انعطاف پذیر،ایده آل می‌کند.»

به علاوه BK118 و قابلیت چندهد پرینترهایTIJ سری G ثابت کرده است که می‌توان برای کد‌گذاری بر روی بسته‌بندی اولیه نامتخلل و بسته‌بندی‌هایی که قسمت بیرونی شان براق است، ترکیب موثری را ارایه کرد. با داشتن این توانایی که چهار هد چاپ‌کننده از یک کنترل‌کننده خارج می‌شوند، هنگامی که بقیه هدها بر روی قسمت بیرونی بسته‌بندی عمل چاپ را انجام می‌دهند یک هد می‌تواند بر روی بسته‌بندی اولیه چاپ بزند.

 Parkins در نهایت این گونه نتیجه‌گیری می‌کند که هدف ما این است که راه‌حل‌های مناسبی را برای چالش‌هایی که مشتریان با آن روبه‌رو هستند ارایه دهیم و به همین دلیل است که به تقاضای تمام صنایعی که با آنها مشغول به کار هستیم، توجه می‌کنیم. ما مطمئن هستیم که جوهر TIJ جدید می‌تواند این کار را انجام دهد و پاسخ مشتریان به این محصول مثبت خواهد بود.

منتشر شده توسط خبرگزاری هنر بسته بندی در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و سوم آبانکلیدها : مرکب جوهرافشان حرارتی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: