مدیر عامل صنایع چاپ و بسته‌بندی مهر:
هیچ گواهی مبنی بر پرداخت وجه ارزش افزوده دریافت نکرده‌ایم


به دنبال بررسی شایعه‌ی مبنی بر بدهی 2 میلیارد تومانی نمایشگاه چاپ وبسته بندی به علت عدم پرداخت وجه ارزش افزوده غرفه‌های نمایشگاه در سال گذشته به وزارت امور اقتصاد و دارایی و تکذیب آن از سوی مدیر عامل شرکت صنوف تولیدی وخدمات فنی تهران ، با یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی‌ به‌ گفتگونشسته‌ایم.




به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایپینا به دنبال بررسی شایعه‌ی مبنی بر بدهی 2 میلیارد تومانی نمایشگاه چاپ وبسته بندی به علت عدم پرداخت وجه ارزش افزوده غرفه‌های نمایشگاه در سال گذشته به وزارت امور اقتصاد و دارایی و تکذیب آن از سوی مدیر عامل شرکت صنوف تولیدی وخدمات فنی تهران ، با یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی‌ به‌ گفتگونشسته‌ایم.

محسن رشیدی مدیر عامل شرکت صنایع چاپ و بسته‌بندی مهر در گفتگویی با خبرنگارایپینا در خصوص دریافت گواهی مبنی بر پرداخت وجه ارزش افزوده به وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران ضمن بی اطلاعی از این بدهی اظهار داشت: طی حضور ما در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در 5 سال اخیر هیچگونه گواهی یا فاکتور و یا سندمالی جهت واریز وجه ارزش افزوده به وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت صنوف تولیدی به ما ارائه نشده است.

وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت: مشکل عدیده‌ی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی جانمایی بی نظم غرفه‌ها است و این موضوع در همه‌ی دوره‌ها همواره یکی از دغدغه‌های نمایشگاه بوده است. ما هرساله طی اعلام فراخوان ثبت نام نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی سریعا اقدام می کنیم ولی باز هم برای انتخاب غرفه به مشکل برمی خوریم.

مدیر عامل این شرکت در ادامه گفت: در آستانه برگزاری نمایشگاه جاپ و بسته‌بندی در سال جاری آقای غفاری رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران وعده‌هایی جهت رفع مشکلات نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مطرح شده است.

صنایع چاپ و بسته بندی مهر در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در صنعت چاپ افست و تولید محصولات بسته بندی آغاز نموده است.این شرکت مرکزی تخصصی در زمینه تولید جعبه های مقوایی و لمینتی است.

در این مرکز کلیه فرایند های لازم جهت تولید محصولات بسته بندی به صورت متمرکز در واحد های زیر مجموعه شرکت انجام شده و مشتریان تمامی خدمات لازم جهت تولید محصولات سفارشی خود را تحت مدیریتی واحد در اختیار دارند.


این مجموعه شامل واحدهای تولیدی و خدماتی متعددی چون آتلیه طراحی، واحد چاپ افست، واحد چاپ تکمیلی، واحد قالب سازی و برش کاری، واحد صحافی، واحد جعبه چسبانی و واحد لمینت و کارتن سازی می باشد.

در واحدهای فوق محصولاتی چون جعبه های مقوایی، جعبه های لمینتی، استند تبلیغاتی و انواع محصولات تبلیغاتی چاپ افست با بالاترین سطح کیفی تولید می شود.




منتشر شده توسط ایپینا در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ دوازدهم آبانکلیدها : ارزش افزوده نمایشگاه چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: