رسانه های آلمانی گزارش دادند
توقف ادغام هایدلبرگ و مانرولند


اخبار چاپ: ادغام دو غول آلمانی سازنده دستگاه‌های چاپ، هایدلبرگ و مانرولند متوقف شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، روزنامه آلمانی «هندلسبلات» و آژانس خبری «رویترز» به نقل از منابع نزدیك به این دو شركت گفته‌اند مانرولند مذاكرات را به خاطر وضعیت مالی ضعیف شركت رقیب متوقف كرده است.
این گزارش‌ها به دنبال انتشار اعلامیه‌ای از هایدلبرگ بوده كه در آن نتایج مالی این شركت در سه ماهه دوم سال میلادی نسبت به آن‌چه انتظار می‌رفته سقوط كرده است و «هندلسبلات» گزارش داده كه همین مساله باعث شده مانرولند پا از معامله بیرون بكشد.
سهام هایدلبرگ اكنون به یك پنجم ارزش خود رسیده است و بنا بر اخبار بیست و یك درصد سقوط داشته است.
منبعی به پرینت ویك گفته است گزارش رسانه‌ها پذیرفتنی بوده ولی افزود با وجود اینكه این ادغام اكنون بعید به نظر می‌رسد، هنوز ممكن است در آینده امكان‌پذیر باشد.
مانرولند و هایدلبرگ از ارائه هر گونه توضیحی در این زمینه امتناع ورزیدند و آن را یك شایعه عنوان كردند. هایدلبرگ روز پنجشنبه اعلام كرد در انتظار سفارشی با ارزش 530 میلیون یورو و فروشی برابر 500 میلیون یورو-معادل سود و فروش مورد انتظار سه ماهه پیش-  برای این سه ماهه است و برای آینده نزدیك منتظر هیچ افزایش درآمد قابل توجهی نیست و افزود به این ترتیب طی این یك سال كامل كاری تنها بین 110 تا 150 میلیون یورو ضرر كرده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و دوم مهرکلیدها : هایدلبرگ مانرولند ادغام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: