انشارات بازدید منتشر کرد :
آشنایی با نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی جهان


کتاب «راهنمای نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی» اثر مشترک امیر رسول فرشی‌فرید و نسترن سعیدی‌نژاد، اطلاعات مربوط به نمایشگاه‌های چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته دنیا را ارائه کرده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مؤلفان کتاب «راهنمای نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی» در بخش مقدمه درباره اهمیت تهیه و انتشار این اثر چنین بیان کرده‌اند: «در جهانی زندگی می‌کنیم که همه روزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در شاخه‌های مختلف علم و صنعت هستیم. انتقال این تکنولوژی‌های جدید، اخبار و اطلاعات مرتبط با آن به پایگاهی نیازمند است که علاقه‌مندان و صاحبان صنایع گردهم آیند و به تبادل اطلاعات و نمایش تکنولوژی‌های جدید بپردازند. بنابراین، نمایشگاه‌هایی به وجود آمده است که فراخور نیاز صنایع و بر حسب بنیه و توان خود رسالت این کار را عهده‌دارهستند.
 
در میان این نمایشگاه‌ها که در سراسر دنیا برگزار می‌شود، نمایشگاه‌های بین‌المللی از اهمیت بیشتری برخوردارند زیرا انتقال اطلاعات و نمایش پیشرفت تکنولوژی‌های یک صنعت در کل دنیا می‌تواند در آنجا صورت گیرد. صنعت چاپ و بسته‌بندی به عنوان یکی از ده صنعت بزرگ جهان نیز هر روز در حال پیشرفت است و روز به روز تکنولوژی‌های جدید‌تری وارد بازار این صنعت می‌شود. به منظور انتقال چنین اطلاعات و نمایش تکنولوژی‌هایی نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی و صنایع وابسته در کشورهای مختلف برگزارمی‌شوند.»
 
کتاب «راهنمای نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی» ضمن معرفی این نمایشگاه‌ها بر اساس حروف الفبا، اطلاعات مربوط به موضوع نمایشگاه‌ها، درجه اهمیت، توالی برگزاری، محل برگزاری، نخستین سال برگزاری، مدت برگزاری، حدود زمان برگزاری، حجم استقبال و سایت نمایشگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
 
از میان نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی که در این اثر به آنها اشاره شده است می‌توان به نمایشگاه
IPAK CASPIAN ،  EXPO SIGN ، AFRICA PRINT ، STANZTEC ،  FACH PACKوPAPERWORLD اشاره کرد.

چاپ نخست کتاب «راهنمای نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی» اثر مشترک امیررسول فرشی‌فرید و نسترن سعیدی‌نژاد، با شمارگان 300 نسخه، در 176 صفحه، به بهای 50 هزار تومان از سوی انتشارات بازدید راهی بازار نشر شده است.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: