ابوالحسنی به دادگاه احضار شد


جلال ذکایی، مدیر سابق اداره چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی نامه سرگشاده احمد ابوالحسنی، رییس اتحادیه لیتوگرافان تهران، از وی به دادگاه شکایت کرد.

به گزارش اخبار چاپ،‌ جلال ذکایی از برگزاری دادگاهی در 22 مهر ماه درباره رسیدگی به مساله توهین و افترای احمد ابوالحسنی نسبت به وی خبر داد و گفت: پس از انتشار نامه سرگشاده‌ای از طرف ابوالحسنی خطاب به من و وارد کردن اتهامات، تهمت و افتراهای متعدد در سایت پاپنا، در اسفند ماه سال گذشته به دادگاه رسانه شعبه 31 در این باره شکایت کردم.

به گفته مدیر سابق اداره چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع این شکایت، تشویش اذهان عمومی، تهمت و افترا بود که در قالب نامه سرگشاده منتشر شد.

وی با اشاره به انجام مراحل دادرسی اظهار کرد: امروز نامه‌ای به منظور حضور در دادگاه در تاریح چهارشنبه 22 مهر ماه به دستم رسید تا با حضور در این جلسه، اگر ابوالحسنی مستنداتی مبنی بر صحت ادعاهای خود دارد، ارائه کند و در غیر این صورت و با اثبات موارد اتهامی باید متحمل مجازات درنظر گرفته از سوی دادگاه شود.

ذکایی با بیان اینکه تا زمان دادگاه درباره ریز ماجرا توضیحی نمی‌دهم، گفت: باید مستندات و دفاعیات و موارد متعدد را قاضی بشنود. تنها نکته‌ای که در این‌جا قابل صحبت است اینکه در صورت محکومیت احمد ابوالحسنی، احتمال سلب صلاحیت وی برای ریاست اتحادیه وجود دارد که البته مسجل نیست و بسته به رای صادر شده دارد.

مدیر سابق اداره چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنانش اظهار کرد: متاسفانه چنین اظهارنظرها و تهمت‌هایی آسیب جدی به صنعت چاپ ایران می‌زند. دلیل شکایت من این است که به این مسائل خاتمه بدهم و رسانه نیز تریبونش را آلوده به تهمت و افترا نکند. افرادی که در این حوزه هستند باید مراقب ادعاها باشند و دچار آسیب نشوند و فضای رسانه را نیز دچار آلودگی نکنند و ریشه بسیاری از مشکلات در چنین بحث‌هایی است. امیدوارم این اتفاق جلوی بسیاری از بی‌اخلاقی‌های حاکم بر بدنه صنفی این صنعت را بگیرد. 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: