دبیر پانزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ:
جشنواره صنعت چاپ به جوانی خود رسیده است


محمدحسن فکری، دبیر جشنواره ملی صنعت چاپ گفت: جشنواره صنعت چاپ، کودکی خود را پشت سر گذاشته و به دوران جوانی خود رسیده است.

به گزارش اخبار چاپ، فکری در مراسم پایانی جشنواره ملی صنعت چاپ که صبح امروز 24 شهریورماه با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران، لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تالار وحدت برپا شد، اظهار کرد: این جشنواره دیگر کودکی نوپا نیست،‌ جشنواره ملی صنعت چاپ که حاصل تلاش بسیاری است اینک به جوانی رعنا تبدیل شده است.

وی افزود: امسال همه بخش‌ها شامل تجلیل از پیشکسوتان، معرفی تولیدکنندگان، صادرکنندگان، کارآفرینان و نوآور در یک روز به به سرانجام می‌رسد. این جشنواره با چهار هدف برگزار می‌شود که نخست حمایت از برگزاری جشنواره استانی در 16 استان منتحب است.

به گفته فکری، انتخاب پیشکسوت نمونه طبق ضوابط، معرفی کارآفرین، نوآور و صادرکننده نمونه کشور برای نخستین‌بار و انتخاب براساس سامانه الکترونیک از میان حوزه‌های مختلف این صنعت انجام می‌گیرد.

دبیر جشنواره ملی صنعت چاپ با معرفی کمیته داوران پانزدهمین جشنواره گفت: امسال 101 نفر پیشکسوت از سراسر ایران و 86 نفر نیز از تهران برای انتخاب معرفی شدند که از این میان 5 نفر از استان‌ها، 3 نفر از تهران و 5 برگزیده در بخش کارآفرین، صادرکننده و نوآور انتخاب و مشخص شدند. در بخش مسابقات نیز 620 اثر به منظور داوری در این جشنواره ثبت نام کردند که 462 اثر برای داوری به مرحله بعد رفتند و برگزیدگان از میان آنها انتخاب شدند.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و چهارم شهريورکلیدها : محمدحسن فکری دبیر جشنواره ملی صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: