برگزیده 8 دوره جشنواره صنعت چاپ :
نظارت بر فعالیت‌های صنعت چاپ باید گروهی انجام شود


حمید متواضع، برگزیده 8 دوره جشنواره ملی صنعت چاپ گفت: جشنواره صنعت چاپ فعالیت بسیار خوبی است با این حال برای نظارت بر فعالیت‌های این صنعت نیاز است تا به صورت گروهی برنامه‌ریزی انجام شود.

به گزارش اخبار چاپ، متواضع برگزیده چندین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ اظهار کرد: برگزاری این جشنواره کار خوش‌یمنی است و هر فردی، هنگامی که کار درستی را انجام می‌دهد و مورد تشویق قرار می‌گیرد راه‌های جدیدی برای بروز خلاقیت خود پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که مدت 50 سال است که علیرغم رشته تحصیلی‌ام که اقتصاد و امور مالی است، در صنعت چاپ فعال هستم، گفت: عاشقانه کار می‌کنم و خوشبختانه در 8 سال متوالی تندیس جشنواره به چاپ ابیانه تعلق گرفته است.

این پیشکسوت صنعت چاپ افزود: مدیریت و گروهی همکارانم به صورت هماهنگ عمل می‌کنیم و فکر می‌کنم تنها چاخانه‌ای هستیم که 8 سال پی‌درپی چنین افتخاری کسب کرده است و شاید دلیل این امر نیز رضایت مشتری و خدماتی است که به آنها ارائه می‌دهیم. از سوی دیگر در فعالیتی که انجام می‌دهیم، تلاش کردیم تا به کف استانداردها اکتفا نکنیم و آن را ارتقا دهیم و کار نفیسی را به چاپ برسانیم. اهمیت داوری مسابقات بسیار بالاست و باید روی آثار تامل و نظارت دقیق صورت بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در صنعت چاپ گفت: تصور می‌کنم نظارت بر صنعت چاپ باید تقسیم شود و به صورت گروهی انجام شود. در واقع این نظارت باید حرفه‌ای و کاری صورت بگیرد و در کنارش کمک و مساعدت نیز باید برقرار باشد. در واقع اگر فردی بخواهد وارد این صنعت شود، متولی این امر باید اطلاعات دقیقی در اختیار داشته باشد تا سرمایه‌گذار بتواند به درستی مسیر حرکت خود را انتخاب کند.

این فعال صنعت چاپ افزود: این صنعت در بخش اشتغال‌زایی بسیار کلیدی است و می‌تواند تاثیر بسیاری بر اشتغال در صنایع وابسته بگذارد و به طور میانگین روزانه حداقل برای 200 نفر می‌تواند اشتغال ایجاد کند. از سوی دیگر صنعت چاپ به اقتصاد بسیار وابسته است، به همین دلیل نیازمند گروه‌های کارشناسی است تا برای این صنعت برنامه‌ریزی و آن را راهبری کنند.

متواضع در پایان سخنانش با اشاره به بی‌اطلاعی برخی افراد این صنعت اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بی‌اطلاعی از وضعیت استهلاک دستگاه‌ها، قیمت تمام شده کارها را کاهش داده‌اند که این امر باعث ضرردهی برای اهالی این صنعت است و نیاز به توجه دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و يکم شهريورکلیدها : جشنواره صنعت چاپ حمید متواضع


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: