رحیمی خبر داد:
اهدا 17 سیمرغ چاپ به برگزیدگان آثار چاپی


مدیر بخش مسابقات آثار چاپی جشنواره ملی صنعت چاپ گفت: با پایان داوری بخش مسابقات این دوره، 21 اثر انتخاب شدند که 17 سیمرغ به آنها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش اخبار چاپ، محمدحسین رحیمی‌یگانه، مدیر بخش مسابقات آثار چاپی جشنواره با اشاره به این‌که داوری‌های مسابقات به صورت فشرده در دو روز پنج‌شنبه و جمعه به انجام رسید، اظهار کرد: در این دو روز از 50 داور مسابقات دعوت کردیم تا به صورت همزمان 4 گروه اصلی شامل چاپ بسته‌بندی، چاپ تجاری، چاپ نشر و چاپ امنیتی را داوری کنند.

وی گفت: در مجموع نزدیک به 45 گروه محصول داشتیم که امسال در 21 نوع محصول آثار برای کسب سیمرغ حائز برتری شدند. با توجه به اینکه برخی شرکت‌ها در دو رشته آثار خود را شرکت داده بودند و بالاترین امتیاز را احراز کردند که دقیقا 17 سیمرغ سه‌شنبه  24 شهریور ماه به برگزیدگان تقدیم خواهد شد.

به گفته مدیر بخش مسابقات آثار چاپی جشنواره ملی صنعت چاپ، داوری این دوره با فشردگی بالایی انجام شد، چرا که باید داوران در قرنطینه باشند که این امر نیز به دلیل اهمیت شفافیت داوری بوده است.

رحیمی‌یگانه با اشاره به روند داوری بیان کرد: چهارشنبه 18 شهریور ماه ساعت 16 سایت بسته شد و داوران با نام کاربری و رمز به اینترانت دبیرخانه متصل شدند تا آثاری را که تنها با بارکد مشخص بودند، داوری کنند. خوشبختانه به دلیل داشتن امکانات در حوزه فناوری اطلاعات (IT) مدیریت این بخش که حساسیت بسیاری دارد، به خوبی انجام شد .

وی افزود: در ادامه، آثاری که بالاترین امتیازها را در جدول به دست آورده بودند، داوری مجدد شدند و می‌توانم بگویم، 20 اثر بالای جدول چندین بار به صورت ناشناس، داوری و امتیاز کسب کردند. در نهایت با الک شدن بهترین آثار، 21 اثر انتخاب و 17 سمیرغ صاحبان خود را شناختند.

مراسم جشن ملی صنعت چاپ،‌ چهارشنبه 24 شهریور ماه از ساعت 10 صبح در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و يکم شهريورکلیدها : جشنواره صنعت چاپ محمدحسین رحیمی داوری آثار


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: