فکری:
آغاز داوری پیشکسوتان و کارآفرینان پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ


دبیر پانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ گفت: داوری بخش پیشکسوتان در سطح ملی روز یکشنبه (15 شهریور ماه) انجام می‌شود .

به گزارش اخبار چاپ، محمدحسن فکری با اشاره به تمدید ارسال آثار در بخش مسابقات تا 18 شهریور ماه، اظهار کرد: داوری بخش پیشکسوتان و کارآفرینان روز یکشنبه (15شهریور ماه) و داوری دیگر آثار نیز پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به داوری آثار در استان‌ها گفت: هر استان به صورت مجزا و زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزیدگان خود را اعلام می‌کند و تعدادی از برگزیدگان که در سطح ملی هستند، به دبیرخانه جشنواره ملی صنعت چاپ معرفی می‌شوند. از سوی دیگر هر فردی در هر استان می‌تواند برای شرکت در سطح ملی و داوری آثارش، آن را در سایت دبیرخانه ثبت‌نام کند.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ افزود: هر استان بهترین آثار چاپی و برترین کارآفرینان خود را به دبیرخانه اعلام می‌کند و در اینجا، کمیته‌ای به نام کمیته پیشکسوتان ایجاد شده تا با شناسایی این افراد، بهترین‌ها را در روز 24 شهریور که جشنواره در تهران برگزار می‌شود، معرفی کند. تعداد این افراد مشخص نیست و بسته به سابقه و کیفیت کار و آثار انتخاب خواهند شد.

به گفته فکری، همزمان با این جشنواره، جلسه‌هایی میان وزارتخانه‌ها فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان است تا علاوه بر تغییر قوانین در این زمینه، وضعیت صنعت چاپ را تعیین تکلیف کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ چهاردهم شهريورکلیدها : جشنواره صنعت چاپ محمدحسن فکری داوری آثار


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: