مدیرکل ارشاد البرز :
جشنواره صنعت چاپ استان البرز برگزار می‌شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه جشنواره صنعت چاپ، ۱۸ شهریور ماه سال جاری در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: تقدیر از پیشکسوتان عرصه صنعت چاپ از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

 به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدموسی حسینی‌کاشانی با اشاره به اینکه تمام سعی ما بر این بوده که برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در ابتدای سال جاری تدوین و جمع‌آوری شده به نحو احسن در طول سال و طبق زمان‌بندی معین اجرایی شود، اظهارداشت: کلیه برنامه‌های این اداره‌ در سطح استان و شهرستان‌ها تقسیم و در واقع هر شهرستان با یک رویداد فرهنگی رو‌به‌رو می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه متناسب با ظرفیت هر شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنیم، افزود: جشنواره تئاتر استانی البرز در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ 16 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه جشنواره صنعت چاپ، 18 شهریور ماه سال جاری در استان البرز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره برای دومین سال در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره صنعت چاپ پیش از این به صورت متمرکز در تهران با مشارکت کلیه استان‌ها برگزار می‌شد، تصریح کرد: سال گذشته تعداد محدودی از استان‌ها این جشنواره را برگزار کردند.

حسینی‌کاشانی با اشاره به ظرفیت‌های البرز در بخش صنعت چاپ، یادآور شد: تقدیر از پیشکسوتان عرصه صنعت چاپ، معرفی صنعت چاپ کشور به علاقه‌مندان و حمایت از ظرفیت‌های استان در این بخش از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به بهانه این جشنواره ظرفیت‌های صنعت چاپ استان معرفی و به اطلاع مردم رسانده می‌شود، اظهار داشت: در نمایشگاه تبلیغات استان که در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، ظرفیت‌های چاپ البرز را نیز به منصه ظهور می‌گذاریم.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه نمایشگاه کتاب استانی البرز از تاریخ 21 تا 27 شهریور برپا می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره شعر انجمن‌های ادبی کشور از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز است که  در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره دی ماه سال جاری در البرز  برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط تسنیم در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: