در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود:
برگزاری دوره های تخصصی چاپ و تبلیغات


سرپرست معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری دوره های آموزشی «آماده سازی فایل برای چاپ» و «تبلیغات تجاری در ایران» در استان توسط اساتید کشوری خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر هدایتی با اشاره به 11شهریور روز ملی صنعت چاپ گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای مهارت های علمی و فنی چاپخانه داران و کانون های آگهی و تبلیغات استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این دوره های آموزشی با حضور استاد سیامک دری و دکتر محمد دهقان تررجانی برپا خواهد شد. هدایتی گفت: تمامی چاپخانه داران، مدیران کانون های آگهی و تبلیغات، انتشارات و صنایع وابسته در این دوره آموزشی دو روزه شرکت می کنند.

هدایتی افزود: در پایان این دوره های آموزشی از همه فعالان حوزه چاپ نشر از سوی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

یادآوری می شود، دوره های آموزشی «آماده‌سازی فایل برای چاپ» و «تبلیغات تجاری در ایران» 14 و 15 شهریور ماه امسال در محل سالن همایش های برج بانک صادرات بجنورد در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

در حال حاضر 55 باب چاپخانه و واحدهای وابسته در استان خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: