مدیر عامل گاس اینترنشنال:
شانگهای الكتریك، دومین سهامدار عمده گاس شد


اخبار چاپ: شركت شانگهای الكتریك (SEC) در روزهای گذشته و پس از تكمیل نقل و انتقال‌هایی كه در ماه ژوئن 2009 آغاز شده بود تبدیل به دومین سهامدار شركت گاس ایترنشنال شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی.گرفیكس، یوخن مایسنر، مدیر عامل شركت گاس اینترنشنال می‌گوید سرمایه گذاری شانگهای الكتریك باید به چاپخانه‌دارها و ناشرین پیغام قدرت، دوام و ظرفیت طولانی‌مدت برای دستیابی به ارزش‌ها را مخابره كند.
او همچنین گفت: "شانگهای الكتریك منابع قابل توجهی دارد و بر تجهیزات صنعتی در رده جهانی تمركز دارد. ما در انتظار موقعیت‌های جدید برای ابداعات و اجراهای مشترك در برنامه‌های جهانیمان هستیم كه شامل فعالیت‌های صنعتی در آمریكا، آسیا و اروپا خواهد بود."
SEC  یكی از بزرگ‌ترین گروه‌های تولید صنعتی در چین است و شركت‌های اقماری آن در حوزه‌های مختلف صنعتی فعال هستند. 
SEC می‌گوید یكی از شركت اقماری بسته‌بندی و چاپ وابسته به  این شركت موسوم به شركت ماشین‌های چاپ و بسته‌بندی شانگهای (SPPM) كه انواع دستگا‌ه‌های چاپ و پردازش پس از چاپ تولید‌می‌كند سابقه رابطه‌ای موفق و طولانی را در همكاری با شركت گاس اینترنشنال و از طریق شركت مشتركی كه از سال 1993 در چین مدل‌های مختلفی از ماشین‌های رولی افست گاس را تولید كرده، داشته‌اند.
گاس اینترنشنال دستگاه‌های افست رولی و سیستم‌های پرداخت پس از چاپ را برای روزنامه‌ها، مجلات، كاتالوگ‌ها، تبلیغات مستقیم و باقی فعالیت‌های چاپی تولید می‌كند. این شركت در آمریكا، هلند، فرانسه، ژاپن و چین دست به فعالیت‌های تولیدی می‌زند و در سطح جهان شبكه فروش و پشتیبانی دارد.
لازم به ذكر است كه بنابر گزارش‌ها شركت ماتلین پاترسون همچنان سهامدار عمده گاس اینترنشنال باقی مانده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۱۷ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفدهم مهرکلیدها : SEC شانگهای چین گاس


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: