نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران برگزار می‌شود


پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از ۱۳ تا ۱۶ مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ مهر، بزرگترین و برترین کارخانه ها و شرکت‌های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه (پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران) گردهم می آیند و نوین ترین تولیدات خود را از ۱۳ تا ۱۶ مهرماه در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

در این نمایشگاه تاکنون حضور ۴۵۰ شرکت داخلی و بیش از ۲۰۰ شرکت از ۱۹ کشور خارجی قطعی شده است و بنا بر گفته مسئولان برگزاری این نمایشگاه، پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد شرکت‌های خارجی به بیش از ۲۵۰ شرکت افزایش یابد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است، به طوری که تاکنون در بخش داخلی ۲۵ درصد و در بخش خارجی بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش صورت گرفته است.

ایتالیا، فرانسه، اتریش، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، هندوستان، انگلستان، سوئد، رومانی، استرالیا، آلمان، اسپانیا، روسیه، چین، امارات متحده عربی، لهستان و هلند برخی از کشوهایی هستند که در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

البته تعداد زیادی از کشورهای خارجی از جمله چین، آلمان، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، هندوستان و انگلستان به صورت پاویونی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

قرار است در طول برگزاری این نمایشگاه چندین هیات تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند که تاکنون حضور هیات تجاری از کشور آلمان متشکل از ۲۰۰ نفر تولیدکننده و صنعتگر، یک هیات تجاری از کشور ترکیه، هیاتی از تایوان و یک هیات از روسیه قطعی شده است.

برگزاری سه همایش با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاه‌ها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ و کوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از ۱۳تا ۱۶ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هفتم شهريورکلیدها : نمايشگاه بين‌المللی صنعت تهران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: