علاقه‌مندان به تحصیل در دانشکده چاپ و نشر
دفترچه‌های کارشناسی علمی کاربردی از امروز توزیع می‌شود


علاقه‌مندان شاغل در حوزه صنعت چاپ برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی از امروز به مدت یک هفته می‌توانند با تخفیف ویژه در سایت سنجش ثبت نام کنند.

به گزارش اخبار چاپ، دفترچه مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از امروز 7 شهریور ماه تا 14 ماه جاری در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

بر اساس تفاهم‌نامه گسترش همکاری صنعت و دانشگاه، مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران (دانشکده چاپ و نشر) و اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران قرار شده است تا آن دسته از شاغلانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های این دانشکده هستند، از تخفیف‌های ویژه‌ای از سوی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار شوند.

بر طبق این تفاهم‌نامه، علاقه‌مندان شاغل در صنعت چاپ که عضو اتحادیه صنف چاپخانه‌داران هستند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به روابط عمومی این اتحادیه مراجعه کنند تا با معرفی و پیش ثبت نام آنها در روزهای ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از تخفیف 50 درصدی شهریه دانشگاه استفاده کنند.

علاقه‌مندان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی رشته‌های چاپ و نشر می‌توانند از امروز به مدت یک هفته در سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران (دانشکده چاپ و نشر) در دو مقطع کاردانی با 5 رشته و کارشناسی با دو رشته و 6 گرایش دانشجو می‌پذیرد. در مقطع کاردانی، رشته‌های طراحی چاپ،‌ چاپ و نشر، گرافیک، تبلیغات و امور فرهنگی برای علاقه‌مندان ایجاد شده است. دوره کارشناسی این دانشگاه نیز در دو رشته چاپ و نشر و گرافیک است که چاپ و نشر با گرایش‌های طراحی و آماده‌سازی چاپ، مدیریت امور چاپ و مدیریت امور نشر در نظر گرفته شده‌اند. رشته گرافیک نیز در گرایش‌های چاپ و بسته‌بندی، پوستر و نشانه و تصویرسازی آماده پذیرش علاقه‌مندان به این حوزه‌هاست.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: