با حضور 160 کارشناس صورت می گیرد
تعیین معیارهای داوری مسابقات جشنواره چاپ


اخبار چاپ: به گفته دبیر بخش مسابقات جشنواره صنعت چاپ، 160 کارشناس، معیارهای داوری مسابقات این جشنواره را برررسی می کنند.

به گزارش اخبار چاپ، محسن یگانه کاری با اعلام این خبر گفت: در این مرحله که از هشتم مهر آغاز شده و تا هجدهم ادامه دارد روزی چهار جلسه برای محصولات مختلف برگزاری می کنیم. بنابراین برای هر محصول یک جلسه در نظر گرفته شده و حدود چهار یا پنج کارشناس در هر بخش به تعیین معیارهای داوری می پردازند.
محسن یگانه کاری با اشاره به اینکه داوری ها در دو بخش انجام می شود افزود: داوریها در دو بخش محصول و داوری انجام می شود. مثلا یکبار کتاب برتر انتخاب می شود و بار دیگر چاپخانه برتر. به همین منظور در تلاش هستیم تا با در نظر گرفتن تمام جوانب بهترین نفرات و معیارها را برای داوری انتخاب کنیم.
یگانه درباره اعلام نشدن اسامی داوران گفت: ما نفراتی را برای شرکت در جلسات توجیهی دعوت کرده بودیم و آنها به خیال اینکه در داوری نهایی هم هستند با چاپخانه ها تماس گرفتند و گفتند آثارشان را ارسال کنند و آنها هم حمایت لازم را به عمل خواهند آورد. این مسئله توسط تنی چند از افراد دلسوز به ما گوشزد شد و در نهایت تصمیم گرفتیم اسامی داوران را نه حالا و نه بعد از جشنواره اعلام نکنیم.
دبیر بخش مسابقات جشنواره صنعت چاپ در پایان با اشاره به برپایی کارگاه تخصصی در آبان تصریح کرد: این کارگاه در فرهنگسرای نیاوران از شانزدهم تا نوزدهم آبان برگزار می شود. ضمنا در کنار آن نمایشگاهی از آثار راهیافته به مراحل داوری هم برگزار خواهد شد. اسامی نفرات برتر هم طی مراسمی در همان نمایشگاه در هفدهم آبان اعلام خواهد شد.
در مراسم ذکر شده از پیشکسوتان این عرصه نیز تقدیر می‌شود.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۳ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سيزدهم مهرکلیدها : یگانه جشنواره مسابقات محسن یگانه کاری


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: