کارگاه «آشنایی با صحافی» برگزار می‌شود


کارگاه آموزشی «آشنایی با صحافی» با حضور کارشناسان صحافی و جلدسازی، با هدف آشنایی علاقه‌مندان هنرهای سنتی با تکنیک‌های گوناگون صحافی، هم‌زمان با برگزاری جشنواره ماه هشتم در کتابخانه ملک برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه یک روزه آموزشی «آشنایی با صحافی» در دو نوبت در روزهای چهارشنبه ۲۸ مرداد و یک‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ خورشیدی ساعت ۸:۳۰ برگزار خواهد شد. کارشناسان صحافی و جلدسازی کتابخانه و موزه ملی ملک، دستاوردهای تازه این گنجینه وقفی را در حوزه صحافی و جلدسازی ارایه خواهند کرد.

هفتمین جشنواره ماه هشتم به مناسبت فررسیدن دهه کرامت از روز یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش می‌یابد. این جشنواره با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و تخصصی در حوزه‌های کتاب‌داری و موزه‌داری، در روز چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ خورشیدی با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام پایان خواهد یافت.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی ـ خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی است که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد جای گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هجدهم مردادکلیدها : موزه ملک کارگاه آشنایی با صحافی


علی فیض آبادی

خیلی خوبه


لایک





نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: