محمد حسن فکری در گفت و گو با اخبار چاپ:
جشن فارغ التحصیلان صنعت چاپ برگزار می شود


اخبار چاپ: جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مركز علمی كاربردی شماره 5 همزمان با بخش دوم جشنواره صنعت چاپ آبان ماه برگزار می شود.

محمد حسن فكری مدیر مركز علمی كاربردی شماره 5 فرهنگ و هنر با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: این جشن با هدف تقدیر از فارغ التحصیلان رشته چاپ و تشویق آنها به ادامه كار در حوزه صنعت چاپ برگزار و طی آن از كلیه دانشجویانی كه تا كنون از این مركز فارغ التحصیل شده اند تقدیر می شود.
وی همچنین از انتشار كتاب پایان نامه های فارغ التحصیلان این مركز خبر داد و گفت: این كتاب در برگیرنده چكیده پایان نامه های دانشجویان دوره كارشناسی مركز علمی كاربردی شماره 5 است كه قرار است همزمان با برگزاری جشن فارغ التحصیلی منتشر شود.
فكری درباره زمان برگزاری این جشن گفت: قرار است ظرف 10 روز آینده برنامه های خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ اعلام كنیم تا برای برگزاری این جشن در برنامه های باقی مانده نهمین جشنواره صنعت چاپ، هماهنگی لازم صورت گیرد.
بخش دوم نهمین جشنواره صنعت چاپ از 19 تا 22 آبان ماه در تهران برگزار می شود.
گردهمایی دانش آموختگان صنعت چاپ، كارگاههای تخصصی صنعت چاپ و مراسم اهدای جوایز مسابقات تخصصی صنعت چاپ، از دیگر برنامه های این بخش از جشنواره صنعت چاپ است.  

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۱۰ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دهم مهرکلیدها : فکری جشن جشنواره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: