بروکسل رکورد سال 2007 را هم شکست
لیبل اکسپوی اروپا پایان یافت


اخبار چاپ: بزرگترین نمایشگاه تجاری لیبل شنبه در بروکسل پایان یافت. در این نمایشگاه موسوم به لیبل اكسپوی 2009 اروپا كه بازدیدكنندگانی از اقصی نقاط جهان در آن شركت داشتند، بیش از 500 شركت محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی.گرفیكس، فضای اختصاص داده‌شده به این نمایشگاه بنابر ادعای برگزاركنندگان، با یك سالن اضافی، رونمایی‌های بیشتر و نمایش‌های زنده بیشتر، امسال از فضای ركوردشكن سال 2007 هم پا را فراترنهاده است.
همچنین بنابر اظهارات برگزاركنندگان، بسیاری از پرینترها و دستگاه‌های مبدل در طول این دوران ركود اقتصادی موقعیت‌های جدیدی را بخصوص در زمینه كاهش زمان تولید به خود اختصاص داده اند.بر همین اساس، بازدیدكنندگان در این نمایشگاه متوجه شدند كه چگونه وارد بازارهای منفعل شوند، چگونه مدت خواب دستگاه‌ها را كاهش دهند، چگونه سرعت دستیابی به نتیجه را بیشتر كنند و چگونه درآمدهای حاشیه‌ای را افزایش دهند.
ضمنا بنا بود در این نمایشگاه، تكنولوژی‌های نو نظیر سیستم‌های حساس به فشار، مواد جدید، فرایندهای چاپ و برش، راه‌حل‌های پیشرفته با ارزش افزوده و ایده‌های خلاقانه برای تزیین محصولات، به صورت موردی نمایش داده شود.
لیبل اكسپوی 2009 اروپا امسال میزبان نمایش یك شاخه جدید نیز بود كه تجربه لیبل دیجیتال است. این موضوع قسمت بزرگی از سالن جدید این نمایشگاه را، به خود اختصاص داده بود.
شایان ذکر است، یكی از ساختمان‌های نمایشگاه نیز به آخرین تكنولوژی‌ها، موقعیت‌ها و توانایی‌های وسیع چاپ دیجیتالی اختصاص داشت.
لیبل اکسپوی اروپا شنبه پایان یافت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۶ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ ششم مهرکلیدها : لیبل لیبل اکسپو بروکسل


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: