مدیر آموزش و پژوهش مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران اعلام کرد:
تخفیف 50 درصدی تحصیل در رشته چاپ برای اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران


صادق ولی‌زاده، مدیر آموزش و پژوهش مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران،‌ گفت: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های چاپ و نشر ثبت نام می‌کند که برای اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران با تخفیف 50 درصدی همراه خواهد بود.

ولی‌زاده اظهار کرد: ثبت نام دانشجو برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی رشته‌های چاپ،‌نشر و گرافیک به‌زودی آغاز می‌شود و اعضای اتحادیه صنف چاپخانه‌داران می‌توانند با تخفیف ویژه در دانشگاه ثبت نام کنند.

به گفته وی، این دانشگاه که از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده در دو مقطع کاردانی و کارشناسی رشته چاپ و نشر دانشجو می‌پذیرد. در مقطع کاردانی، رشته‌های طراحی چاپ، چاپ و نشر و گرافیک تدریس می‌شود و در مقطع کارشناسی، رشته‌های چاپ، طراحی و آماده‌سازی چاپ، مدیریت امور چاپ و مدیریت امور نشر برپاست.

مدیر آموزش و پژوهش این مرکز آموزشی با اشاره به نزدیک بودن زمان ثبت نام دوره‌ها افزود: در طول سال، این دانشگاه در هر مقطع دو بار پذیرش دارد که در ماه‌های تیر و آبان‌ماه انجام می‌شود. دوره کاردانی در اواخر تیرماه و دوره کارشناسی در نیمه نخست امرداد ماه ثبت نام خواهند داشت.

 ولی‌زاده گفت: علاقه‌مندان برای حضور در دوره‌ها با داشتن شرط معدل 13 به بالا می‌توانند از طریق سایت http://sanjesh.org ثبت نام و بدون کنکور در دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازند. این دوره‌های دانشگاهی برای شاغلین در صنعت چاپ مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته است که از این میان می‌توان به تخفیف 50 درصدی برای افرادی که از طرف اتحادیه صنف چاپخانه‌داران معرفی و به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده باشد، اشاره کنم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير


بهزاد باقرپور

سلام می خواستم بدونم در مقطع ارشد رشته چاپ می توان ادامه تحصیل داد،در تهران و حومه. با تشکر





نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: