مدیرعامل کاغذ مازندران ابقا شد/ آغاز مذاکره برای تامین کاغذ آموزش‌وپرورش در آینده نزدیک


مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: رفتن من به شرکت دخانیات منتفی شد چرا که سهامداران با آن مخالفت کردند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری فارس، چندی پیش خبرهایی مبنی بر جابه جایی مدیر عامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران شنیده شد که بر اساس احتمالا آن ابوالفضل روغنی گلپایگانی به شرکت دخانیات می‌رود اما امروز روغنی این خبر را منتفی دانست.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی مدیر عامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد: رفتن من به شرکت دخانیات منتفی شد چرا که سهامداران با آن مخالفت کردند.

وی در ادامه بیان کرد: فعلا عضو هیأت مدیره «شرکت دخانیات ایران (سهامی عام)» هستم اما در آنجا نخواهم ماند.

وی در ادامه پیرامون افتتاح پروژه‌ بزرگ occ ابراز داشت: تست ابتدایی و افتتاح ازمایشی این پروژه انجام شده تا تست‌های نهایی اخذ شود. احتمالا پس از ماه مبارک رمضان شاهد افتتاح رسمی این بخش از کارخانه خواهیم بود.

روغنی پیرامون وضع بازار هم خبرداد: وضع بازار کاغذ در حالت تب است و اوضاع خوبی ندارد.

مدیر عامل این کارخانه کاغذ پیرامون مذاکرات با وزارت آموزش و پرورش برای تامین کاغذ کتاب‌ها گفت: یک مذاکره ابتدایی انجام شده و وزیر اعلام کرده که بزودی با مازندران وارد مذاکره خواهیم شد. باید منتظر ماند و دید این موضوع محقق می‌شود؟

بر اساس این گزارش، مسلم دریه مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در حکمی ابوالفضل روغنی گلپایگانی، مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران را بعنوان عضو هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران منصوب کرد.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: