«احمدرضا اعتماد مظاهری» رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران شد


«احمدرضا اعتماد مظاهری» با کسب اکثریت مطلق آرا در انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران شد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری شبستان، انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه در محل این اتحادیه با هدف تعیین اعضای هیات مدیره جدید این اتحادیه و نیز بازرسین آن و با حضور نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اتاق اصناف تهران و اداره اماکن نیروی انتظامی برگزار شد.

این انتخابات که شش ساعت به طول انجامید، با ریخته شدن 407 رأی به صندوق پایان رسید و بر اساس آرای شمرده شده «احمدرضا اعتماد مظاهری» با 229 رأی به عنوان رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران انتخاب شد.

در این انتخابات همچنین، بهمن پورمند با 227 رأی به عنوان نائب رئیس،‌ ایرج استاد علی‌نقی با 223 رأی نائب رئیس دوم و بابک عابدینی با 195 رأ‌ی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند. یونس جعفری و حمید غفاری نیز هر کدام 185 رأی کسب کردند که از این میان یونس جعفری به قید قرعه به هیات مدیره راه یافت و به عنوان دبیر اتحادیه فعالیت خواهد کرد. علاوه بر آن محمد‌علی اقبال نیز با 192 رأی به عنوان بازرس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و منوچهر یارعلی با 128 رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، میان دو گروه اتحاد ۹۴ و ائتلاف برای آینده برگزار شد که در گروه اتحاد 94 بهمن پورمند‌، احمدرضا اعتماد مظاهری،‌ سید مجتبی هاشمی کرمانی‌، ایرج استاد علی‌نقی‌،حمید غفاری و محمدعلی اقبال(بازرس) شرکت کردند و در گروه ائتلاف برای آینده بابک عابدینی، یونس جعفری،‌ بیژن گلستانیان‌، رضا عقیلی‌، داریوش دهقان پور ،‌ منوچهر یاروی (بازرس) رقابت داشتند.


منتشر شده توسط شبستان در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و سوم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: