وام یک میلیون پوندی برای «آلتیمیت»


اخبار چاپ: شركت بسته‌بندی آلتیمیت از زیر مجموعه های موسسه باركلیز، وامی معادل یك میلیون پوند جهت سرمایه‌گذاری بر دستگاه‌های جدید دریافت كرد. این شركت كه كیسه های چاپ شده و پوشش مواد غذایی تولید می‌كند، با كمك این وام به سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در كارخانه 5500 مترمربعی خود در انگلستان دست خواهد زد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، جرمی هادسون مدیر مالی آلتیمیت می‌گوید: "این سرمایه‌گذاری جدید به ما فرصت می‌دهد تا در وهله اول بر روی تكنولوژی‌های چاپ سرمایه‌گذاری كنیم و جوابگوی تقاضاهای فراوان فروشندگان در زمینه انعطاف، تعداد و سرعت بالا باشیم."
شركت تجاری باركلیز این وام را بعنوان یك سرمایه‌گذاری قرضی اروپایی كه پول نقد را با درصدی از سود بازمی‌گرداند، پرداخت كرده است و این وام درشرایط تجاری حاضر برای كمك به شركت‌های تجاری مختلف طراحی شده است."
مدیر روابط عمومی باركلیز در این رابطه می‌گوید: "خیلی خوب است كه می‌بینیم یك شركت تجاری مرتبط با صنایع غذایی این چنین در حال پیشرفت است و ما منتظریم كه پیشرفت مرحله به مرحله این شركت را به زودی ببینیم."
آلتیمیت از سال 2000 تا كنون 16 میلیون پوند سرمایه گذاری كرده است و هر سال پیشرفتی را به ثبت رسانده است. تسهیلات این شركت در گریمزبای از بهداشتی ترین تسهیلات در انگلستان است و خصوصا برای تامین نیازهای حوزه صنایع غذایی طراحی شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ اول مهرکلیدها : آلتیمیت وام انگلستان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: