سید مجتبی هاشمی کرمانی:
همسویی و همدلی سرلوحه کار اتحادیه باشد


هاشمی‌کرمانی گفت: همسویی و همدلی افرادی که برای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران انتخاب می‌شوند، بسیار مهم است و باعث می‌شود تا تجربه دوره‌های قبل تکرار نشود.

سید مجتبی هاشمی کرمانی، کاندیدای گروه اتحاد 94 با تاکید بر همسویی و همدلی افراد هیات مدیره آینده اتحادیه صنف چاپخانه‌داران اظهار کرد: اگر گروه متحد و همدل باشند، مسائل حل می‌شود. همسویی افراد باعث هدف‌گذاری درست خواهد شد و فضا برای پیشبرد کارها مناسب خواهد بود و در این صورت می‌توان از تجربه دوره‌های قبل نیز استفاده کرد.

خزانه‌دار اتحادیه چاپخانه‌داران گفت: برخی از افراد هیات مدیره تفکرات سنتی داشتند و این مساله جلوی برخی فعالیت‌ها را می‌گرفت و در پیش بردن امور اخلال ایجاد می‌کرد که امیدوارم در این دوره با حضور افرادی که در گروه اتحاد 94 حضور دارند، فعالیت‌های جدی‌تری انجام شود.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید شعارهایی بدهند که امکان تحقق آنها در دوره 4 ساله نیست، افزود: فرایندهای زمان‌بری که به 4 سال نمی‌کشد؛ عوام‌فریبی است و باید با برنامه‌هایی وارد فعالیت شویم که قابلیت اجرا شدن داشته باشند. اگر هدف‌گذاری‌ها متفاوت باشد و هر فرد گروه براساس ایده‌هایی که دارد وارد گروه شود، راهکارهای که ارائه می‌شود منطقی‌تر خواهد بود. توان جمعی اهمیت بسیاری دارد که تنها با پشتوانه صنف و اعضا اقدامات موثری به انجام می‌رسد.

هاشمی با اشاره به هجمه‌های اخیر به صنف چاپخانه‌داران گفت: بار اولی نیست که چنین مسائلی مطرح می‌شود و در دوره‌های قبل نیز بوده و در آینده هم خواهد بود. علاقه نداریم که شاهد چنین اتفاق‌هایی باشیم و اتحادیه به عنوان خانه دوم اعضای صنف از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و حضور همه در اتحادیه اهمیت دارد. چنین فعالیت‌هایی برای رسیدن به قدرت است.

این مدیر پیشکسوت چاپ اظهار کرد: گروه اتحاد 94 بنا را بر این گذاشته تا تغییر رویکرد دهد و فراتر از این مسائل حاشیه‌ای فعالیت کند.

براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران 20 خرداد ماه 1394 در محل ساختمان اتحادیه چاپخانه‌داران واقع در میدان فردوسی، خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، خیابان شهید اسماعیل محمدی، پلاک 46، طبقه همكف (پاركینگ) از ساعت 9:30 تا 15:30 برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هفدهم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: